Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Groupama vrea sa intre in topul companiilor de asigurari din Romania

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Groupama si-a anuntat astazi planurile de fuziune ale celor trei companii  romanesti achizitionate - Asiban, BT Asigurari si OTP Garancia Asigurari. Tinta este cresterea profitabilitatii pe termen lung.

Viitoarea companie are ca obiectiv intr-un interval de cinci ani, detinerea unei cote de piata de 25% din piata asigurarilor de proprietati si raspundere civila,  20% din piata asigurarilor de viata  si 15% din piata asigurarilor auto.

“Principala noastra prioritate o reprezinta investitia in capitalul uman, acesta fiind baza pentru dezvoltarea cu succes si pe termem lung a companiei si pentru asigurarea reusitei procesului de fuziune”, a declarat Denis Rousset, reprezentantul Groupama in Romania.

Impreuna, retelele celor trei companii totalizeaza in prezent aproximativ 500 de agentii, cu aproape 2.800 de angajati si peste 9.300 de agenti.

Procesul de fuziune se va incheia inainte de sfarsitul anului 2009 in timp ce procesul de rebranding si lansarea noii companii sunt planificate pentru finalul toamnei.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook