Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Parteneriat pentru promovarea cardurilor

Autor: Alin Iacob |

Publicat in: Carduri

 

Conso.ro si MasterCard Worldwide au decis sa-si uneasca eforturile in vederea promovarii cardurilor in mediul virtual. Prin intermediul parteneriatului incheiat, Conso.ro si MasterCard Worldwide doresc sa contribuie la cresterea popularitatii cardurilor si la constientizarea avantajelor pe care le ofera aceste instrumente moderne de plata.

Conso.ro si-a propus, inca din primavara, de la aparitia sa in mediul online sa devina consilierul financiar preferat si gratuit al utilizatorilor de servicii financiar-bancare. In acest scop, Conso.ro a permis vizitatorilor sai sa compare oferta de produse si servicii a peste 30 de banci si institutii de credit. In plus, Conso.ro a pus la dispozitia utilizatorilor o gama completa de ghiduri, care sa raspunda la cat mai multe dintre intrebarile unui potential client.

La numai cateva zile de la aniversarea a sase luni de la lansarea oficiala, Conso.ro a reusit incheierea unui parteneriat de mare prestigiu. MasterCard Worldwide va oferi uriasa sa experienta in materie de carduri pentru a sustine dezvoltarea sectiunii Carduri de pe Conso.ro si dezvoltarea si imbunatatirea Ghidului de carduri.

Colaborarea dintre Conso.ro si MasterCard Worldwide va permite utilizatorilor sa acceseze un glosar de termeni specifici, sa aiba acces la o serie de informatii utile si ponturi si sa-si testeze cunostintele despre carduri. Mai mult, cele mai interesante intrebari primite la noua rubrica Intreaba Expertul isi vor gasi raspunsul in cadrul alteia ? Sfatul Expertului. Raspunsurile vor fi date atat de reprezentantii MasterCard, cat si de alti specialisti de prima mana din piata romaneasca a cardurilor.

In scurt timp, ghidul de carduri se va imbogati cu alte sectiuni de mare interes in randul utilizatorilor, iar sectiunea Carduri din cadrul Conso.ro va fi completata cu o serie de aplicatii si instrumente utile detinatorilor de carduri. Nu in ultimul rand, periodic, testarea cunostintelor despre carduri va fi insotita de concursuri cu premii, oferite de MasterCard celor care vor raspunde corect la toate intrebarile.

?De mai bine de 10 ani de cand MasterCard este prezent pe piata locala ducem o politica activa privind utilizarea cardurilor?, spune Denisa Mateescu, General Manager Southeastern Countries, MasterCard Europe. ?Parteneriatul cu portalul financiar Conso reprezinta un nou pas important pe care il facem si prin care dorim sa educam consumatorii si sa intram in legatura directa cu ei pentru a le oferi toate informatiile de care au nevoie legate de avantajele si beneficiile instrumentelor de plata?.

In ceea ce ne priveste, consideram parteneriatul cu MasterCard Worldwide ca o recunoastere de mare prestigiu a eforturilor pe care le-am depus in mediul virtual in ultimele sase luni. Si ca o etapa importanta in dezvoltarea Conso.ro. In acelasi timp, pentru Conso.ro urmeaza o ?lunga toamna fierbinte?, care va aduce utilizatorilor portalului multe surprize placute. Acesta e doar inceputul?

Alte articole din Carduri

Carduri

Piata unica digitala stimuleaza comertul online transfrontalier. Cum putem face plati?

Comertul electronic transfrontalier va lua amploare in urma acordului politic la care au ajuns recent Parlamentul European, Consiliul si Comisia de a pune capat geoblocarii nejustificate pentru consumatorii care doresc sa achizitioneze produse sau servicii online in interiorul UE. Citeste mai mult

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

Opinii recente

de Florin Stefan

"Neserioasa banca! Prima banca care comisioneaza incasarea salariului, desi isi fac publicitate ca nu au nici un cost. "

Facebook