Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Steaua vinde suporterilor brichete pe internet

Autor: Alin Iacob |

Publicat in: Carduri

 

La mijlocul saptamanii trecute, FC Steaua a inaugurat magazinul virtual al clubului. Suporterii pot cumpara din fotoliu, cu plata prin card sau transfer bancar, tricouri, treninguri, sorturi, hanorace, ghete, mingi si diverse suveniruri – calendare, brelocuri, cani, insigne, pixuri, dar si brichete ZIPPO inscriptionate cu insemnele clubului.
 
Mare sansa a avut arbitrul Alexandru Deaconu ca lansarea site-ului virtual al Stelei s-a facut cu doar o zi inaintea meciului de fotbal dintre Steaua si Rapid! Suporterii sau dusmanii echipei din Bd. Ghencea n-au avut astfel “sansa” sa se aprovizioneze cu brichetele ZIPPO puse la dispozitie pe site-ul www.steauafc.com, portalul oficial al echipei bucurestene.
 
O asemenea bricheta i-ar fi dat, fara indoiala, ocazia arbitrului bucurestean sa fluiere finalul partidei chiar din primul moment, fara a mai exista obiectii din partea clubului organizator. Asta daca, bineinteles, ar mai fi apucat, stiuta fiind duritatea unei astfel de brichete!
 
Lasand insa speculatiile la o parte, initiativa oficialilor clubului Steaua merita aplaudata, avand in vedere ca reprezinta primul demers de eCommerce autentic in randul echipelor romanesti de fotbal. Produse prezentate mai mult sau mai putin inspirat mai pot fi gasite si comandate si pe site-urile cluburilor Dinamo, Rapid si Universitatea Craiova, insa in cazul acestora plata nu poate fi facuta prin intermediul cardului in momentul realizarii tranzactiei si in consecinta nu se poate vorbi de comert electronic in adevaratul sens al cuvantului.
 
Tricouri cu numele jucatorilor favoriti
 
Produsele sunt prezentate pe site-ul oficial al clubului Steaua pe categorii – produse Nike, imbracaminte adulti, imbracaminte copii, accesorii si suveniruri, iar apoi pe subcategorii.
Hainele pot fi selectate pe marimi si, in plus, pot fi personalizate – cu numele jucatorului preferat si numarul acestuia sau altfel, dupa dorinta fiecaruia.
 
Pentru a putea comanda, utilizatorii trebuie mai intai sa se inregistreze, iar apoi sa adauge produse in cosul de cumparaturi. Apoi se completeaza datele utilizatorului si adresa de livrare. Reprezentantii clubului Steaua dau asigurari ca livrarea produselor comandate se realizeaza in 24 de ore in tara si in 72 de ore in strainatate, intrucat se utilizeaza serviciile unei firme de curierat.
 
Suporterii pot comanda si produse care nu se afla in stoc la momentul respectiv. Tot ceea ce trebuie sa faca este sa le rezerve, iar in momentul in care acestea devin disponibile, se trimite o notificare prin email catre cel care a facut rezervarea. Daca clientul nu comanda produsul in termen de doua zile de la trimiterea notificarii, aceasta este anulata automat.
 
 
Confortul costa
 
Sistemul de plata online este realizat in colaborare cu compania Gecad ePayment si este unul foarte sigur. Utilizatorii din Romania vor putea face doar plati in lei, insa simpatizantii Stelei din strainatate pot cumpara produse si in euro sau dolari, site-ul oferind optiunea alegerii valutei in care se fac cumparaturile.
 
La momentul efectuarii comenzii, costurile de transport vor fi evidentiate intr-un mod extrem de transparent, separate de costul produselor comandate Chiar si asa, acesta ar putea constitui un motiv de nemultumire pentru fani, avand in vedere nivelul tarifelor practicate. Astfel, un client din Bucuresti va plati 12 lei, indiferent de valoarea comenzii, in vreme ce unul din provincie va achita 16 lei. Trimiterile in strainatate sunt cu mult mai scumpe, putand ajunge la aproape 60 de dolari pentru un suporter din Statele Unite si la aproximativ 30 de euro pentru unul din Spania sau Italia.
 
Vicepresedintele FC Steaua Iulian Gheorghisor afirma ca in planul conducerii clubului se afla mai multe proiecte de dezvoltare. Unul dintre ele vizeaza posibilitatea de vanzare online a biletelor si abonamentelor. Acest serviciu urmeaza sa fie implementat, cel mai probabil, la inceputul campionatului urmator.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Riscul de atacuri financiare creste de Sarbatori

Riscul ca datele cardului bancar sa fie furate creste semnificativ in perioada sarbatorilor de iarna, odata cu inmultirea ofertelor din partea comerciantilor, fapt care duce la mai multe cumparaturi online. In aceste conditii, specialistii in atacuri cibernetice recomanda prudenta in introducerea datelor de card pe site-uri necunoscute. Citeste mai mult

Opinii recente

de DORINA PARASCHIVA GEORGE

"Sunt complet nemultumita de serviciile acestei banci, singurul motiv pentru care inca sunt client al acestei banci este datorita angajatorului care lucreaza cu ..."

Facebook