Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR trece din viata reala in cea virtuala

Autor: Alina Branescu |

Publicat in: Info banci

 

Satula de nemultumirile clientilor din viata reala, de zecile de reclamatii primite, BCR a decis sa se reorienteze si sa abordeze o noua comunitate: cea virtuala. Banca a plasat o sucursala in cadrul platformei online de socializare tridimensionale Second Life, si se lauda  cu un trafic de peste 250 de utilizatori unici pe zi.

BCR precizeaza intr-un comunicat de presa ca este prima banca din Romania care a ales sa se afiseze pe o platforma virtuala de socializare, care reprezinta o transpunere a vietii reale.

In cadrul sucursalei amplasate in Piata Revolutiei din Bucurestiul Virtual, utilizatorii pot afla mai multe informatii legate de produsele existente in portofoliul actual al bancii.

Totodata, proiectul online se vrea si o continuare a programului de educatie financiara demarat in 2009, denumit Scoala de Bani.

BCR renunta la lei in favoarea linden-dolarilor

In viata reala, clientii se plang de nerespectarea unor clauze contractuale, de nepasarea sau aroganta angajatilor de la ghiseu, samd. Implicandu-se activ in viata virtuala, probabil ca banca spera sa beneficieze de un tratament mai favorabil.

Pentru clientii virtuali, BCR a amenajat o aula universitara online in care se vor desfasura lectii legate de caracteristicile produselor financiar-bancare. Potrivit reprezentantilor bancii, vor fi organizate concursuri sub forma de extemporale, in urma carora elevii virtuali vor putea castiga premii reale.

Avand in vedere ca este deocamdata singura pe piata virtuala, banca are in plan sa dezvolte o serie de aplicatii, pe care sa le puna ulterior la dispozitia membrilor comunitatii virtuale. In curand, acestia vor avea posibilitatea de a cumpara moneda proprie utilizata de comunitate - Linden Dolari – prin intermediul ATM-urilor.

„Faptul ca Second Life are o economie si o moneda proprie, ne permite sa experimentam in jurul ideii de bani prin implementarea de advergame-uri si concursuri dedicate comunitatii din spatiul virtual, dar si sa oferim servicii reale (carduri, internet banking) membrilor acestei comunitati”,  declara Daniel Pana, director executiv Directia Marketing BCR.

BCR va oferi job-uri virtuale

Chiar daca intreaga lume se confrunta cu criza financiara, iar numarul somerilor este in continua crestere, BCR vine cu o solutie. Banca si-a propus ca pe viitor sa ofere chiar si joburi in spatiul virtual. Acestea se vor adresa probabil numai absolventilor Scolii de Bani, insa nu este foarte sigur, pentru ca proiectul se afla insa inca la stadiul de discutii.

Second Life are, in lume, peste 15 milioane de conturi inregistrate, o economie si o moneda proprie.  Valoarea tranzactiilor zilnice se ridica la peste 1,5 milioane de dolari americani, potrivit datelor furnizate de reprezentantii platformei.

„Lucram acum la implementarea sistemului de schimb valutar din RON in Linden Dolari si pregatim o serie de concursuri si evenimente speciale sub egida BCR”,  afirma Aura Tatu, creatoarea Virtual Bucharest.

Membrii comunitatii pot interactiona si cu alte societati care au ales sa li se alature, printre care se numara nume cunoscute ca IBM, Microsoft, Peugeot, Mercedes, Vodafone, Orange, Coca Cola, L'Oreal, Philips si Electrolux.

Alte articole din Info banci

Info banci

O banca prezenta si pe piata romaneasca da faliment in Italia

Bancile italiene Veneto Banca si Banca Popolare di Vicenza dispar de pe piata, iar activele viabile vor fi preluate de Intesa Sanpaolo Bank. Operatiunea face parte dintr-un plan al autoritatilor italiene, aprobat de Comisia Europeana. Nu este inca clar ce se va intampla cu deponentii si cu activitatea sucursalei Veneto Banca din Romania. Citeste mai mult

Isarescu: Credibilitatea bancilor s-a erodat in ultimii ani

Credibilitatea bancilor in ochii clientilor s-a erodat in ultimii ani, iar numarul litigiilor in care acestea sunt implicate le afecteaza capitalul, sustine guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu. El sfatuieste bancile sa isi cultive clientii si sa inceapa educatia financiara cu omul de la ghiseu. Citeste mai mult

Opinii recente

de Alina Avram

"Complet nemultumita! Customer service aproape inexistent, orientarea catre client este o gluma buna, transparenta, flexibilitate, ascultare proactiva un vis frumos! Dupa un an ..."

Facebook