Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

IMM-urile isi pot reintregi creditele la Raiffesen Bank

Autor: Ionut Costache |

Publicat in: IMM

 

Raiffeisen Bank are in desfasurare, pana la 28 noiembrie 2008, campania Top Up Micro cu scopul de a recompensa cei mai fideli clienti din segmentul microintreprinderilor. Acestia au posibilitatea de a isi reintregi creditele contractate cu cel putin 6 luni inainte fara costuri suplimentare.
 
Campania se adreseaza clientilor ce au in derulare facilitati de credit de tip Flexi IMM - imprumut la termen pentru nevoi nenominalizate - si Term Loan Capital - imprumut la termen pentru capital de lucru. Pentru a beneficia de oferta, clientii trebuie sa fi contractat imprumutul cu cel putin 6 luni inainte de lansare, respectiv pana la 1 aprilie 2008.
 
Documentatia solicitata pentru obtinerea plusului de finantare se rezuma la un certificat constatator si o hotarare a Adunarii Generale a Actionarilor in acest sens.
 

Rata lunara ramane aceeasi

 
Procedeul de Top Up Micro consta in reintregirea creditului acordat initial si prelungirea scadentei cu numarul de luni scurse de la acordarea initiala, astfel incat rata lunara platita sa ramana neschimbata.
 
Spre exemplu, un client care a contractat un credit de 200.000 lei in urma cu 12 luni - la finalul lunii octombrie 2007 - are o rata lunara de 3.334 lei, daca se opteaza pentru rambursare in rate egale.
 
In 12 luni, clientul ramburseaza aproximativ 40.000 lei. In cazul in care doreste sa participe la campania Top Up va beneficia de o finantare de 40.000 lei si de o prelungire a scadentei cu 12 luni, astfel incat rata lunara sa ramana la nivelul anterior de 3.334 lei.
 

Campania vizeaza clientii loiali

 
In prezent, Raiffeisen Bank are peste 100.000 clienti cu cont deschis care se incadreaza in segmentul IMM Micro, conform definitiei bancii.
 
Clientii vizati sunt cei care deruleaza majoritatea operatiunilor bancare prin Raiffeisen Bank si au platit la timp toate ratele.
 
Potentialii beneficiari ai campaniei reprezinta aproximativ 20% din totalul clientilor micro ce au in derulare un credit la Raiffeisen Bank.
 
Clientii eligibili pentru aceasta campanie au fost preselectati din sistemul informatic al bancii, intocmindu-se o lista cu acestia. In cazul in care nu se regaseste pe aceasta lista, clientul nu va putea solicita reintregirea creditului contractat anterior.
 
 
Ionut Costache este relationship manager la Directia IMM din Raiffeisen Bank.

Alte articole din IMM

IMM

Creste plafonul de scutire de TVA de la 1 ianuarie 2018

Romania primeste o noua derogare de la Uniunea Europeana in privinta plafonului de TVA. Consiliul Uniunii a aprobat recent aceasta derogare, astfel ca, intre 2018 si 2020, plafonul pana la care firmele vor fi scutite de obligatia de a se inregistra in scopuri de TVA va fi de 300.000 de lei, majorat de la 220.000 de lei. Citeste mai mult

Plata defalcata a TVA, mana cereasca pentru banci

Plata defalcata a TVA presupune costuri suplimentare pentru firme, insa aduce venituri importante bancilor. Noul sistem presupune ca fiecare firma sa isi deschida cel putin un cont nou, exclusiv pentru sumele aferente TVA, la banca sau la Trezorerie, iar pentru fiecare factura sa realizeze doua operatiuni de plata. Citeste mai mult

Opinii recente

de Andreea Buruiana

"Din pacate prin experienta celor de mai jos am trecut si eu. . . mi-au cerut o copie dupa CI veche, pe care o aveam ..."

Facebook