Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

IMM-urile isi pot reintregi creditele la Raiffesen Bank

Autor: Ionut Costache |

Publicat in: IMM

 

Raiffeisen Bank are in desfasurare, pana la 28 noiembrie 2008, campania Top Up Micro cu scopul de a recompensa cei mai fideli clienti din segmentul microintreprinderilor. Acestia au posibilitatea de a isi reintregi creditele contractate cu cel putin 6 luni inainte fara costuri suplimentare.
 
Campania se adreseaza clientilor ce au in derulare facilitati de credit de tip Flexi IMM - imprumut la termen pentru nevoi nenominalizate - si Term Loan Capital - imprumut la termen pentru capital de lucru. Pentru a beneficia de oferta, clientii trebuie sa fi contractat imprumutul cu cel putin 6 luni inainte de lansare, respectiv pana la 1 aprilie 2008.
 
Documentatia solicitata pentru obtinerea plusului de finantare se rezuma la un certificat constatator si o hotarare a Adunarii Generale a Actionarilor in acest sens.
 

Rata lunara ramane aceeasi

 
Procedeul de Top Up Micro consta in reintregirea creditului acordat initial si prelungirea scadentei cu numarul de luni scurse de la acordarea initiala, astfel incat rata lunara platita sa ramana neschimbata.
 
Spre exemplu, un client care a contractat un credit de 200.000 lei in urma cu 12 luni - la finalul lunii octombrie 2007 - are o rata lunara de 3.334 lei, daca se opteaza pentru rambursare in rate egale.
 
In 12 luni, clientul ramburseaza aproximativ 40.000 lei. In cazul in care doreste sa participe la campania Top Up va beneficia de o finantare de 40.000 lei si de o prelungire a scadentei cu 12 luni, astfel incat rata lunara sa ramana la nivelul anterior de 3.334 lei.
 

Campania vizeaza clientii loiali

 
In prezent, Raiffeisen Bank are peste 100.000 clienti cu cont deschis care se incadreaza in segmentul IMM Micro, conform definitiei bancii.
 
Clientii vizati sunt cei care deruleaza majoritatea operatiunilor bancare prin Raiffeisen Bank si au platit la timp toate ratele.
 
Potentialii beneficiari ai campaniei reprezinta aproximativ 20% din totalul clientilor micro ce au in derulare un credit la Raiffeisen Bank.
 
Clientii eligibili pentru aceasta campanie au fost preselectati din sistemul informatic al bancii, intocmindu-se o lista cu acestia. In cazul in care nu se regaseste pe aceasta lista, clientul nu va putea solicita reintregirea creditului contractat anterior.
 
 
Ionut Costache este relationship manager la Directia IMM din Raiffeisen Bank.

Alte articole din IMM

IMM

Firmele mici scapa de o serie de declaratii

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) anunta ca firmele care aveau cifra de afaceri sub 220.000 lei la 31 decembrie 2016 nu mai sunt obligate sa completeze si sa depuna anumite declaratii, al caror termen de depunere era 27 februarie 2017. Este vorba atat de firmele inregistrate in scop de TVA, cat si de cele neinregistrate. Citeste mai mult

Apar primele sincope in promisiunile Guvernului

Masurile de relaxare fiscale continua, conform programului anuntat pe partidul aflat la guvernare, insa unele dintre ele ar putea fi amanate fata de termenele anuntate. Ministerul Finantelor Publice reconfirma angajamentele potrivit carora impozitul pe dividende se va elimina, iar cota unica de impozitare va fi de 10%. Citeste mai mult

Opinii recente

de elvira buzac

"Buna ziua. In anul 2013 am incheiat un contract cu BCR, banca pentru locuinte. Timp de doi ani am primit prin posta notificari ..."

Facebook