Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

IMM-urile isi pot reintregi creditele la Raiffesen Bank

Autor: Ionut Costache |

Publicat in: IMM

 

Raiffeisen Bank are in desfasurare, pana la 28 noiembrie 2008, campania Top Up Micro cu scopul de a recompensa cei mai fideli clienti din segmentul microintreprinderilor. Acestia au posibilitatea de a isi reintregi creditele contractate cu cel putin 6 luni inainte fara costuri suplimentare.
 
Campania se adreseaza clientilor ce au in derulare facilitati de credit de tip Flexi IMM - imprumut la termen pentru nevoi nenominalizate - si Term Loan Capital - imprumut la termen pentru capital de lucru. Pentru a beneficia de oferta, clientii trebuie sa fi contractat imprumutul cu cel putin 6 luni inainte de lansare, respectiv pana la 1 aprilie 2008.
 
Documentatia solicitata pentru obtinerea plusului de finantare se rezuma la un certificat constatator si o hotarare a Adunarii Generale a Actionarilor in acest sens.
 

Rata lunara ramane aceeasi

 
Procedeul de Top Up Micro consta in reintregirea creditului acordat initial si prelungirea scadentei cu numarul de luni scurse de la acordarea initiala, astfel incat rata lunara platita sa ramana neschimbata.
 
Spre exemplu, un client care a contractat un credit de 200.000 lei in urma cu 12 luni - la finalul lunii octombrie 2007 - are o rata lunara de 3.334 lei, daca se opteaza pentru rambursare in rate egale.
 
In 12 luni, clientul ramburseaza aproximativ 40.000 lei. In cazul in care doreste sa participe la campania Top Up va beneficia de o finantare de 40.000 lei si de o prelungire a scadentei cu 12 luni, astfel incat rata lunara sa ramana la nivelul anterior de 3.334 lei.
 

Campania vizeaza clientii loiali

 
In prezent, Raiffeisen Bank are peste 100.000 clienti cu cont deschis care se incadreaza in segmentul IMM Micro, conform definitiei bancii.
 
Clientii vizati sunt cei care deruleaza majoritatea operatiunilor bancare prin Raiffeisen Bank si au platit la timp toate ratele.
 
Potentialii beneficiari ai campaniei reprezinta aproximativ 20% din totalul clientilor micro ce au in derulare un credit la Raiffeisen Bank.
 
Clientii eligibili pentru aceasta campanie au fost preselectati din sistemul informatic al bancii, intocmindu-se o lista cu acestia. In cazul in care nu se regaseste pe aceasta lista, clientul nu va putea solicita reintregirea creditului contractat anterior.
 
 
Ionut Costache este relationship manager la Directia IMM din Raiffeisen Bank.

Alte articole din IMM

IMM

Firmele romanesti, codase la utilizarea tehnologiilor digitate

Firmele romanesti sunt optimiste in privinta beneficiilor oferite de tehnologia digitala in viitor, dar in prezent sunt in urma celor din Europa la utilizarea acestora. Mai mult, mitul referitor la competentele digitale superioare ale romanilor este demontat intr-un studiu realizat pentru Microsoft la nivel european printre IMM-uri. Citeste mai mult

Firmele care incalca legea, intai prevenite si apoi amendate

Firmele vinovate de incalcarea legislatiei ar putea beneficia de masuri de preventie. Acestea se acorda, insa, o singura data pentru fiecare fapta, intr-un termen de 5 ani. Facilitatea nu este valabila, insa, pentru munca la negru sau angajarea minorilor. Prevederile sunt cuprinse in proiectul Legii preventiei. Citeste mai mult

Opinii recente

de Adina Basca

"Buna ziua. problema mea este si a altor sute de romani. banii furati de pe cec. urile de 5000 de lei pe care bunicii sau parintii ..."

Facebook