Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Cum arata un card cobranded de succes?

Autor: Alina Branescu |

Publicat in: Carduri

 

MasterCard a premiat pentru a cincea oara cele mai bune carduri co-branded din Europa. Castigatoare au fost produsele cu cele mai bune programe de fidelizare si cele care au incorporat tehnologii inovatoare, cum sunt platile contactless. Desi apar tot mai multe carduri cobranded si la noi, ele nu au reusit sa iasa in evidenta.
 
Dintre produsele comercializate de MasterCard in colaborare cu institutii financiare sau companii din diverse sectoare de activitate din Europa, numai 6 au fost desemnate castigatoare. 
 
Cardurile au fost premiate in functie de performantele vanzarilor, de facilitatile oferite si de tehnologia incorporata. S-au luat in calcul programele dezvoltate in 51 de tari europene.
 
Cardurile castigatoare au fost:
 
Lufthansa Miles & More Card din Germania, pentru cea mai buna lansare si cel mai bun program de conversie a unui card. Acesta este dotat cu tehnologia MasterCard PayPass prin care posesorii pot efectua plati contactless oriunde in lume.
Wings Card al AK Bank din Turcia, pentru cea mai buna lansare. Este o platforma de plata cu doua programe de loialitate – unul de colectare a milelor, iar altul este bazat pe chip, de rambursare de numerar. Banca a creat acest produs pentru clientii business si cei cu venituri peste medie.
 
Statoil SEB Kort din Suedia, pentru cele mai bune performante in utilizare si extindere. Cardurile Statoil ofera o serie de avantaje, de la reduceri la achizitionarea de combustibil la rambursare de numerar.
 
MBNA Manchester City din Marea Britanie pentru cea mai buna tehnologie - multiavantaj. Cardul pilot Manchester City FC MasterCard, cu tehnologia PayPass incorporata permite pe langa efectuarea platilor contactless, accesul pe stadion si stocarea datelor membrilor.
 
Bonus Trink de la Garanti Bank din Turcia pentru cea mai buna tehnologie plati. Cardul foloseste tehnologia contactless MasterCard’s PayPass, fiind o premiera pentru Turcia si Europa.
 
Cardurile Citibank EMEA pentru performantele obtinute de-a lungul intregii activitati, au fost dezvoltate in colaborare cu o varietate de jucatori importanti din industriile cheie pentru co-branding.
 
In plus, au mai fost acordate mentiuni speciale pentru:
  • Cardul de asigurari Cetelem CPP din Cehia - ofera conducatorilor auto un program de bonusuri multifunctionale.  
  • Citibank easyJet din Marea Britanie - programul rasplateste toate tranzactiile posesorilor de card, iar cele efectuate cu easyJet primesc un bonus substantial. Bonusurile pot fi valorificate automat, iar posesorii de carduri pot alege dintr-o gama larga de oferte promotionale.
  • Nordea Stockmann din Finlanda - detinatorii acestuia au posibilitatea de a opta intre o tranzactie pe debit si una pe credit, chiar la momentul efectuarii tranzactiei.  

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Riscul de atacuri financiare creste de Sarbatori

Riscul ca datele cardului bancar sa fie furate creste semnificativ in perioada sarbatorilor de iarna, odata cu inmultirea ofertelor din partea comerciantilor, fapt care duce la mai multe cumparaturi online. In aceste conditii, specialistii in atacuri cibernetice recomanda prudenta in introducerea datelor de card pe site-uri necunoscute. Citeste mai mult

Opinii recente

de IOAN COMANAR

"Am apelat on-line la accesarea unui credit de la Raiffeisen Bank, dupa preaprobarea on-line,am depus toate documentele cerute de functionarul de la ghjiseu. . . apoi ..."

Facebook