Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Cum arata un card cobranded de succes?

Autor: Alina Branescu |

Publicat in: Carduri

 

MasterCard a premiat pentru a cincea oara cele mai bune carduri co-branded din Europa. Castigatoare au fost produsele cu cele mai bune programe de fidelizare si cele care au incorporat tehnologii inovatoare, cum sunt platile contactless. Desi apar tot mai multe carduri cobranded si la noi, ele nu au reusit sa iasa in evidenta.
 
Dintre produsele comercializate de MasterCard in colaborare cu institutii financiare sau companii din diverse sectoare de activitate din Europa, numai 6 au fost desemnate castigatoare. 
 
Cardurile au fost premiate in functie de performantele vanzarilor, de facilitatile oferite si de tehnologia incorporata. S-au luat in calcul programele dezvoltate in 51 de tari europene.
 
Cardurile castigatoare au fost:
 
Lufthansa Miles & More Card din Germania, pentru cea mai buna lansare si cel mai bun program de conversie a unui card. Acesta este dotat cu tehnologia MasterCard PayPass prin care posesorii pot efectua plati contactless oriunde in lume.
Wings Card al AK Bank din Turcia, pentru cea mai buna lansare. Este o platforma de plata cu doua programe de loialitate – unul de colectare a milelor, iar altul este bazat pe chip, de rambursare de numerar. Banca a creat acest produs pentru clientii business si cei cu venituri peste medie.
 
Statoil SEB Kort din Suedia, pentru cele mai bune performante in utilizare si extindere. Cardurile Statoil ofera o serie de avantaje, de la reduceri la achizitionarea de combustibil la rambursare de numerar.
 
MBNA Manchester City din Marea Britanie pentru cea mai buna tehnologie - multiavantaj. Cardul pilot Manchester City FC MasterCard, cu tehnologia PayPass incorporata permite pe langa efectuarea platilor contactless, accesul pe stadion si stocarea datelor membrilor.
 
Bonus Trink de la Garanti Bank din Turcia pentru cea mai buna tehnologie plati. Cardul foloseste tehnologia contactless MasterCard’s PayPass, fiind o premiera pentru Turcia si Europa.
 
Cardurile Citibank EMEA pentru performantele obtinute de-a lungul intregii activitati, au fost dezvoltate in colaborare cu o varietate de jucatori importanti din industriile cheie pentru co-branding.
 
In plus, au mai fost acordate mentiuni speciale pentru:
  • Cardul de asigurari Cetelem CPP din Cehia - ofera conducatorilor auto un program de bonusuri multifunctionale.  
  • Citibank easyJet din Marea Britanie - programul rasplateste toate tranzactiile posesorilor de card, iar cele efectuate cu easyJet primesc un bonus substantial. Bonusurile pot fi valorificate automat, iar posesorii de carduri pot alege dintr-o gama larga de oferte promotionale.
  • Nordea Stockmann din Finlanda - detinatorii acestuia au posibilitatea de a opta intre o tranzactie pe debit si una pe credit, chiar la momentul efectuarii tranzactiei.  

Alte articole din Carduri

Carduri

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

ANPC considera ilegal un comision platit frecvent de consumatori

Multe banci percep comisioane usturatoare pentru retragerea de numerar de pe cardurile de credit, desi ANPC sustine ca OUG 50/2010 le interzice in mod expres. Practica a fost sanctionata de curand de ANPC, insa doar in cazul CEC Bank. Ramane de vazut ce se va intampla in cazul celorlalte banci care percep consumatorilor aceste comisioane. Citeste mai mult

Opinii recente

de Nicoleta Gherghina

"Serviciile BCR, competenta si profesionalismul angajatiolor sai de o extrem de proasta calitate. Asemenea erori si lipsa de rigoare si seriozitatea - rar am ..."

Facebook