Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Magazinele online pregatesc surprize placute de sarbatori

Autor: Andreea Iacob |

Publicat in: Carduri

 

Magazinele online vor oferi clientilor de sarbatori promotii si oferte speciale. Pe langa varietatea de produse din care pot alege, cei care cumpara online scapa si de aglomeratia infernala din hypermarketuri si din marile centre comerciale. Alegerea trebuie facuta insa din timp, pentru a nu exista surprize neplacute legate de livrarea produselor.
 
Indiferent de profil, magazinele online si-au propus ca si in acest an sa “dea lovitura” de sarbatori. Reteta reusitei sta in capacitatea de a atrage atentia clientilor obisnuiti, dar si companiilor. Iar pentru aceasta fiecare cauta sa-si valorifice cat mai bine atuurile.
 

Promotii si oferte speciale pentru toate gusturile

 
Unii vanzatori de produse din gama electronicelor si electrocasnicelor promit ca vor exista oferte speciale la majoritatea produselor, accesibile tuturor clientilor. “Vom avea promotii atat la categoriile importante de produse – notebook-uri, monitoare si televizoare LCD, sisteme desktop, dar si la cele mai putin importante, cum ar fi componentele pentru calculatoare” afirma Madalin Durca, director de marketing PCfun.ro.
 
In schimb, altii se gandesc sa-si favorizeze clientii traditionali sau pe cei care se aboneaza la newsletter. “Vom avea multe promotii in aceasta perioada, dar majoritatea vor fi destinate fostilor clienti sau celor care sunt inscrisi la newsletterul nostru. Promotiile publice vor consta in reduceri de preturi pentru anumite cadouri sau grupe de cadouri si vor fi valabile doar pentru o scurta perioada de timp” sustine Marius Ciocan, director FunGift.ro.
 
Articolele de sezon, oferite de site-uri cum sunt BrazideCraciun.ro sau Floridelux.ro, vor avea si ele un statut special. Cei care comanda brazi si decoratiuni de Craciun pana pe 15 noiembrie, beneficiaza de un discount de 15%. Dupa aceasta data, isi intra in rol colectia speciala de flori pentru Craciun. “Majoritatea clientilor nostri prefera aranjamente cu tente de culoare rosie, specifica sezonului si trandafirii, care nu-si pierd atractia nici de sarbatori”, ne-a spus Marius Dosinescu, business development manager.
 

Cosurile cu cadouri sunt preferatele companiilor

 
Companiile prefera si in acest an sa ofere cosuri cu diverse cadouri. “In acest moment vindem foarte bine cosurile cadou pentru companiile multinationale si nu numai, cat si comenzile business to business de cadouri corporate, cadouri care sunt facute de firme partenerilor de afaceri”, ne-a marturisit Marius Ciocan.
 
Si site-urile cu specific de sarbatori au oferte speciale pentru companii. “Avem pregatite cosuri cu diverse cadouri de Craciun – sampanie, prajituri, flori si felicitare personalizata cu logo-ul companiei care trimite aceste cadouri – care vor avea un pret special: 99 RON. Iar pentru comenzile de peste 25 de asemenea cosuri, vom oferi discounturi care pot ajunge pana la 20% din valoarea comenzii”, afirma Marius Dosinescu.
 

Criza financiara nu se resimte inca in vanzari

 
Deocamdata, criza financiara nu se resimte direct in vanzarile magazinelor online. “Pe termen scurt si mediu criza financiara nu va avea conotatii negative in privinta vanzarilor noastre” apreciaza Raluca Ionita, marketing manager ParfuMania.ro.
 
 “Cu toate acestea, trebuie sa admitem ca exista posibilitatea transformarii acesteia intr-o criza economica, context in care ne asteptam sa asistam la o planificare mult mai prudenta a cheltuielilor consumatorilor”, crede Raluca Ionita.
 
Chiar daca se va ajunge intr-o situatie de criza economica, magazinele sunt pregatite de pe acum pentru aceasta eventualitate. “Avem deja o strategie de reducere a costurilor directe, precum si a celor indirecte, prin scaderea costului per unitate livrata cu cel putin 80%” sustine Marius Dosinescu.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Riscul de atacuri financiare creste de Sarbatori

Riscul ca datele cardului bancar sa fie furate creste semnificativ in perioada sarbatorilor de iarna, odata cu inmultirea ofertelor din partea comerciantilor, fapt care duce la mai multe cumparaturi online. In aceste conditii, specialistii in atacuri cibernetice recomanda prudenta in introducerea datelor de card pe site-uri necunoscute. Citeste mai mult

Opinii recente

de Monica Dit

"Am incheiat un contract de economisire-creditare acum 5 ani, fiind convinsa de care functionara de la Raiffeisen ca este cel mai bun plan ..."

Facebook