Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Ce acte sunt necesare pentru o finantare in leasing?

Autor: Serban Stoica |

Publicat in: Credite auto & leasing

 

Unul dintre cele mai importante aspecte legate de obtinerea unei finantari se refera la setul de documente ce trebuie oferit societatii de leasing spre analiza. Ulterior, in baza datelor ce reies din aceste documente, se hotaraste daca se ofera sau nu respectiva finantare si in ce conditii.
 
In general, finantarile de tip leasing sunt preferate intr-o proportie ridicata de catre persoanele juridice, spre deosebire de persoanele fizice care isi indreapta atentia spre credite. Pentru a obtine o astfel de finantare trebuie prezentate societatii de leasing diferite acte spre analiza, pentru a putea decide daca firma este sau nu eligibila.
 
Un prim document ce trebuie prezentat este actul constitutiv al societatii care solicita finantarea, precum si toate actele aditionale si anexele acestuia. De asemenea, este necesar codul unic de inregistrare sau certificatul de inmatriculare si codul fiscal. Orice modificare ce se va produce asupra oricaruia dintre aceste acte trebuie adusa la cunostinta societatii de leasing.
 
Cele mai importante acte in analiza unui dosar de leasing sunt cele referitoare la situatiile financiare ale firmei solicitante. In general, este nevoie de bilantul pe ultimii doi ani si de ultima balanta intocmita in decursul anului curent. In functie de rezultatele financiare ale firmei respective, si de volumul activitatii desfasurate, se determina scoring-ul companiei. Acest scoring este de fapt o masura a gradului de risc la care se supune firma de leasing finantand respectiva societate.
 
De asemenea, trebuie prezentat documentul care atesta sediul social al firmei, respectiv actul de proprietate sau contractul de inchiriere. In plus, este necesar un extras de cont recent, si o copie a specimenului de semnaturi de la banca, cu stampila in original. Persoana care reprezinta societatea in raportul ei cu firma de leasing, trebuie sa prezinte o imputernicire, precum si o copie a actului de identitate, pentru a dovedi calitatea de reprezentant legal.
 
Cererea de finantare este un document oferit de firma de leasing in momentul in care o societatea se declara interesata de incheierea un contract de finantare. Aceasta trebuie completata si ulterior atasata celorlalte documente atunci cand se preda dosarul spre analiza.
 
Durata de analiza variaza de la o societate de leasing la alta, iar cu cat suma solicitata este mai ridicata cu atat analiza necesita mai mult timp. In general, raspunsul se da in decurs de o saptamana, insa sunt si societati de leasing ce anunta clientii chiar si in 48 de ore.

Alte articole din Credite auto & leasing

Credite auto & leasing

Minunea a tinut 8 luni: supraacciza la carburanti revine

Promisiunile mult trambitate in campania electorala sunt uitate rand pe rand. Dupa numeroasele facilitati pierdute pe parcurs, guvernantii isi incalca si cea mai “apasata” promisiune, aceea ca nu vor majora taxele. Ministerul Finantelor Publice a elaborat un proiect de Ordonanta care contine, printre altele, o acciza suplimentara la carburanti. Citeste mai mult

Programele Rabla si Rabla Plus demareaza in mai

Persoanele interesate sa participle la programele Rabla, se vor putea inscrie in program in luna mai. Ministrul Mediului, Gratiela Gavrilescu, a anuntat ca cele doua variante ale programului, Rabla Clasic si Rabla Plus, au fost aprobate, iar in zilele urmatoare va incepe validarea producatorilor si dealerilor de autovehicule. Citeste mai mult

Opinii recente

de brand marinela

"Alo Î?i ofer credite tuturor oamenilor sincere ?i cinsti?i; Cei care Ave?i nevoie de credit în 72 de ore ?i pute?i s? v? r?spl?ti?i Banii. Împrumutul ..."

Facebook