Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Ce acte sunt necesare pentru o finantare in leasing?

Autor: Serban Stoica |

Publicat in: Credite auto & leasing

 

Unul dintre cele mai importante aspecte legate de obtinerea unei finantari se refera la setul de documente ce trebuie oferit societatii de leasing spre analiza. Ulterior, in baza datelor ce reies din aceste documente, se hotaraste daca se ofera sau nu respectiva finantare si in ce conditii.
 
In general, finantarile de tip leasing sunt preferate intr-o proportie ridicata de catre persoanele juridice, spre deosebire de persoanele fizice care isi indreapta atentia spre credite. Pentru a obtine o astfel de finantare trebuie prezentate societatii de leasing diferite acte spre analiza, pentru a putea decide daca firma este sau nu eligibila.
 
Un prim document ce trebuie prezentat este actul constitutiv al societatii care solicita finantarea, precum si toate actele aditionale si anexele acestuia. De asemenea, este necesar codul unic de inregistrare sau certificatul de inmatriculare si codul fiscal. Orice modificare ce se va produce asupra oricaruia dintre aceste acte trebuie adusa la cunostinta societatii de leasing.
 
Cele mai importante acte in analiza unui dosar de leasing sunt cele referitoare la situatiile financiare ale firmei solicitante. In general, este nevoie de bilantul pe ultimii doi ani si de ultima balanta intocmita in decursul anului curent. In functie de rezultatele financiare ale firmei respective, si de volumul activitatii desfasurate, se determina scoring-ul companiei. Acest scoring este de fapt o masura a gradului de risc la care se supune firma de leasing finantand respectiva societate.
 
De asemenea, trebuie prezentat documentul care atesta sediul social al firmei, respectiv actul de proprietate sau contractul de inchiriere. In plus, este necesar un extras de cont recent, si o copie a specimenului de semnaturi de la banca, cu stampila in original. Persoana care reprezinta societatea in raportul ei cu firma de leasing, trebuie sa prezinte o imputernicire, precum si o copie a actului de identitate, pentru a dovedi calitatea de reprezentant legal.
 
Cererea de finantare este un document oferit de firma de leasing in momentul in care o societatea se declara interesata de incheierea un contract de finantare. Aceasta trebuie completata si ulterior atasata celorlalte documente atunci cand se preda dosarul spre analiza.
 
Durata de analiza variaza de la o societate de leasing la alta, iar cu cat suma solicitata este mai ridicata cu atat analiza necesita mai mult timp. In general, raspunsul se da in decurs de o saptamana, insa sunt si societati de leasing ce anunta clientii chiar si in 48 de ore.

Alte articole din Credite auto & leasing

Credite auto & leasing

Sperante pentru consumatorii europeni in scandalul Dieselgate

Consumatorii europeni, afectati de scandalul Dieselgate, in care este implicat producatorul auto Volkswagen (VW) ar putea primi sprijin pentru a obtine despagubiri. Dupa mai multe interventii ale oficialilor europeni pe aceasta tema, si Agentiile nationale pentru protectia consumatorilor dau semne ca vor sa se implice. Citeste mai mult

Creste valoarea tichetului Rabla

Programul Rabla de anul acesta vine cu un tichet de o valoare mai mare. Aceasta va creste de la 6.500 la 8.000 de lei pentru fiecare masina data la casat. Anuntul a fost facut de ministrul Mediului, Daniel Constantin. Acesta a precizat ca, cel mai probabil, programul va incepe in aprilie. Citeste mai mult

Opinii recente

de Lidia Predescu

"Buna ziua ! Sa descriu experienta cu brd finance. . Am facut o rata la brd finance in magazinul dedeman pentru achizitionare materiale constructii. . bun totul ..."

Facebook