Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Schimbarea la fata a cardului Carrefour

Autor: Alin Iacob |

Publicat in: Carduri

 

Carrefour si BRD Finance au lansat noua versiune a cardului de credit co-branded. Acesta este emis sub sigla MasterCard si poate fi folosit inclusiv pentru retragerea de numerar si pentru plati online. Cardul are o limita maxima de credit de 20.000 lei si o perioada de gratie extinsa la cel mult 47 de zile, dar costurile de utilizare raman ridicate
 
Transformarea unui card proprietar intr-unul emis sub sigla unei organizatii internationale proprietare de marca, cum este MasterCard, aduce din start plusuri importante in ceea ce priveste posibilitatile de utilizare a cardului.
 
Cardul proprietar putea fi utilizat exclusiv in magazinele Carrefour, pentru plati la casierie, in vreme ce noul card poate fi folosit oriunde exista sigla MasterCard, in tara sau in strainatate, fie ca este vorba de bancomate, comercianti care accepta la plata cardurile MasterCard sau portalurile care agreeaza platile online.
 
Pentru detinatorii vechilor carduri Carrefour BRD Finance, care vor sa le preschimbe, procesul este gratuit si se deruleaza relativ simplu. BRD Finance transmite prin posta noul contract, iar cei interesati trebuie sa il semneze si sa remita institutiei financiare doua exemplare ale acestuia. Ulterior, vor primi noul card prin posta, iar separat de card va fi trimis si codul PIN, care va fi diferit de cel aferent vechiului card. Reprezentantii BRD Finance apreciaza ca intregul proces de preschimbare va fi finalizat pana la sfarsitul anului, moment in care detinatorii vechiului tip de card nu vor mai beneficia de promotiile speciale.
 
Card emis gratuit, dar cu costuri de utilizare mari
 
Cardul este emis gratuit si nu se plateste nici comision anual de administrare. Limita maxima de credit este de 20.000 lei, iar perioada maxima de gratie a fost extinsa de la 45 la 47 de zile. Dobanda platita de clientii care nu opteaza pentru plata integrala a sumelor cheltuite in perioada de gratie este insa una ridicata, de 2% pe luna, la care se adauga si un comision lunar de 0,5%, calculat la valoarea creditului utilizat.
 
Suma minima lunara de plata este stabilita pe transe, si este cuprinsa intre 29 lei pentru cheltuieli pe card cuprinse intre 1 si 500 lei si 799 lei pentru cheltuieli intre 14.000 si 20.000 lei. Cine doreste sa plateasca mai mult o poate face fara costuri suplimentare, insa trebuie sa anunte intentia sa la numarul de telefon pus la dispozitia sa de BRD Finance.
 
Ca si alte carduri co-branded BRD Finance, si acest produs are atasata o asigurare de viata care acopera riscul producerii unro evenimente neprevazute, cum sunt somajul, decesul, invaliditatea si incapacitatea temporara de munca.
 
Din momentul lansarii si pana pe 8 octombrie, cardul de credit Carrefour MasterCard ofera clientilor posibilitatea de a beneficia de un credit fara dobanda pe o perioada de 5 luni, pentru produsele achizitionate din magazinele Carrefour a caror valoare depaseste 150 lei. De asemenea, reprezentantii Carrefour promit ca detinatorii de card vor avea beneficia si de alte tipuri de reduceri, cum ar fi spre exemplu –10% pentru electrocasnice, precum si de bonusuri pentru utilizarea frecventa a cardului.

Alte articole din Carduri

Carduri

ANPC considera ilegal un comision platit frecvent de consumatori

Multe banci percep comisioane usturatoare pentru retragerea de numerar de pe cardurile de credit, desi ANPC sustine ca OUG 50/2010 le interzice in mod expres. Practica a fost sanctionata de curand de ANPC, insa doar in cazul CEC Bank. Ramane de vazut ce se va intampla in cazul celorlalte banci care percep consumatorilor aceste comisioane. Citeste mai mult

Visa lanseaza o platforma de plati pentru companiile din Europa

Visa lanseaza in Europa serviciul Visa Direct, o platforma de plati in timp real care permite companiilor sa initieze plati, cum ar fi despagubirile pe polite de asigurare, precum si platile de la persoana la persoana. Citeste mai mult

Opinii recente

de Alina Avram

"Complet nemultumita! Customer service aproape inexistent, orientarea catre client este o gluma buna, transparenta, flexibilitate, ascultare proactiva un vis frumos! Dupa un an ..."

Facebook