Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Romanii fac mai multe plati online cu cardul, dar de valoare mai mica

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Valoarea platilor online cu cardul a crescut cu 38% in 2010 comparativ cu anul precedent, pana la un total de 127,8 milioane euro. Valoare medie a unei plati a inregistrat insa o scadere.

Numarul efectiv de tranzactii procesate a cunoscut un avans puternic in 2010, ridicandu-se la 2,26 milioane tranzactii, cu 82% mai mult decat in anul precedent.

Valoarea medie a unei tranzactii a scazut insa de la 79 euro la 58 euro, conform datelor procesatorului Gecad ePayment.

“Anul 2010 a fost marcat de intrarea a noi comercianti pe piata, care au cautat atat extinderea businessului in mediul online, cat si solutii mai avantajoase la costuri mai mici. Cumparatorii, pe de alta parte, au fost foarte receptivi la promotii si reduceri de pret”, a declarat Daniel Nicolescu, CEO GECAD ePayment.

Lunile in care s-au inregistrat cele mai multe tranzactii au fost mai, cu 210.000 de plati online, generate in special de achizitionarea pachetelor de vacanta, si decembrie, cu 205.000 tranzactii, majoritatea reprezentand cumparaturi facute cu ocazia sarbatorilor.

Pentru 2011, estimarile oficialilor Gecad sunt incurajatoare. Acestia prevad o crestere cu 30% fata de 2010 a volumului tranzactiilor ecommerce.

Alte articole din Carduri

Carduri

Visa lanseaza o platforma de plati pentru companiile din Europa

Visa lanseaza in Europa serviciul Visa Direct, o platforma de plati in timp real care permite companiilor sa initieze plati, cum ar fi despagubirile pe polite de asigurare, precum si platile de la persoana la persoana. Citeste mai mult

Cum sa nu cazi in plasa capcanelor online

Consumatorii europeni sunt din ce in ce mai expusi in online la anunturi invazive si inselatoare. Prin urmare, este important sa fii foarte atent si circumspect atunci cand vine vorba de oferte mult prea bune pentru a fi adevarate, astfel incat sa nu ajungi sa platesti pentru bunuri sau abonamente la servicii de care nu ai nevoie. Citeste mai mult

Facebook