Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Reteaua ECC a solutionat 70.000 de reclamatii pentru cumparaturi dintr-un alt stat membru

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Reteaua centrelor europene ale consumatorilor (ECC) a rezolvat in 2010 peste 71.000 de reclamatii pentru bunuri si servicii achizitionate dintr-un alt stat membru al UE.

Jumatate dintre reclamatii au vizat cumparaturi online, iar o treime au fost legate de serviciile de transport, in special, la calatoriile cu avionul.

Unul din cazurile solutionate a fost al unor finlandezi al caror zbor a fost amanat din cauza inchiderii spatiului aerian. Ei au fost obligati sa stea inca 7 zile in Barcelona, timp in care compania aeriana nu a oferit nicio asistenta. Intorsi acasa, ei au solicitat rambursarea cheltuielilor suplimentare cauzate de amanarea zborului, in valoare de 1.167 euro. Agentia aeriana a restituit doar 250 euro, insa cu ajutorul retelei ECC, consumatorii au primit si diferenta de 917 euro.

O alta reclamatie a fost facuta de un francez care a rezervat inchirierea unei masini in Italia, printr-o agentie olandeza. La sosirea in Italia, compania de inchiriere masini a spus ca nu a primit confirmarea rezervarii de la brokerul olandez, fara a-i putea oferi o solutie. Consumatorul a fost obligat sa inchirieze o masina de la alta companie, la un pret mult mai mare. Ulterior, el a cerut rambursarea diferentei platite in plus de la brokerul olandez, care a refuzat. Dupa reclamatia depusa la ECC, consumatorul a primit banii ceruti si o compensatie.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Riscul de atacuri financiare creste de Sarbatori

Riscul ca datele cardului bancar sa fie furate creste semnificativ in perioada sarbatorilor de iarna, odata cu inmultirea ofertelor din partea comerciantilor, fapt care duce la mai multe cumparaturi online. In aceste conditii, specialistii in atacuri cibernetice recomanda prudenta in introducerea datelor de card pe site-uri necunoscute. Citeste mai mult

Facebook