Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Reducerile de cost au triplat numarul tranzactiilor contacless

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Campania de reducere a costului unei calatorii cu metroul sau autobuzul prin plata cu cardurile MasterCard si Maestro PayPass a dus la o crestere de 3 ori a numarului de astfel de tranzactii.

Campania a fost lansata in urma cu 6 saptamani, in parteneriat cu Metrorex si Tursib, compania de transport in comun din Sibiu.

La Bucuresti, pretul unei intrari la metrou este redus de la 2 lei la 1,4 lei, daca plata se face cu cardurile PayPass. In Sibiu, pretul unui bilet in mijloacele de transport in comun este redus de la 1,5 lei la 0,89 lei.

”Sa poti intra la metrou dintr-o miscare, platind direct cu cardul bancar la poarta de acces – cred ca aceasta este definitia unei plati moderne, care iti poate usura cu adevarat viata”, a precizat Gabriel Ghita, Business Development CEE, MasterCard Europe.

In consecinta, campania a fost prelungita pana la finalul anului. Pe langa aceasta facilitate, MasterCard deruleaza o promotie si in hypermarketurile Carrefour. La fiecare plata realizata cu un card cu tehnologie PayPass, cumparatorii primesc automat o doza de Coca-Cola.

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook