Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Promotia MasterCard din hipermarketuri a atras 14.000 de persoane pe zi

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Peste 14.000 de persoane pe zi si-au achitat cumparaturile facute in hipermarketuri prin intermediul unui card MasterCard sau Maestro, in cadrul unei campanii de 2 luni derulate de MasterCard Europe.

Pe toata durata promotiei, persoanele care au platit cumparaturile cu un card MasterCard sau Maestro, in oricare dintre cele patru lanturi de hipermaketuri (Carrefour, real,-, cora si Auchan), au avut sansa sa participe la o promotie cu premii, indiferent de valoarea tranzactiilor facute. Premiile au constat in seturi de jocuri, albume foto si seturi de magneti de frigider.

„Din 2009 si pana acum, am crescut numarul locatiilor, valoarea premiilor, dar si numarul participantilor, care, pe parcursul acestor trei ani, s-a triplat”, spune Ioana Gorganeanu, Marketing Manager Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe.

Premiul cel mare a fost de 1.000 de lei, banii fiind virati direct pe cardurile castigatorilor. Participantii au avut sansa sa castige 168 de premii a cate 1.000 lei, cate 4 in fiecare dintre cele 42 de magazine. Posesorii de carduri MasterCard si Maestro au fost recompensati cu aproximativ 85.000 de premii, a caror valoare totala a fost de 634.752,64 lei.

Campania promotionala „Pastreaza loc in portofel pentru ceea ce conteaza cu adevarat” a avut loc in 42 de locatii ale acestor hipermarketuri, in cele mai importante 13 orase din tara: Bucuresti, Brasov, Cluj, Iasi, Constanta, Pitesti, Ploiesti, Suceava, Targu-Mures, Timisoara, Baia-Mare, Drobeta si Sibiu.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Riscul de atacuri financiare creste de Sarbatori

Riscul ca datele cardului bancar sa fie furate creste semnificativ in perioada sarbatorilor de iarna, odata cu inmultirea ofertelor din partea comerciantilor, fapt care duce la mai multe cumparaturi online. In aceste conditii, specialistii in atacuri cibernetice recomanda prudenta in introducerea datelor de card pe site-uri necunoscute. Citeste mai mult

Facebook