Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Premii pentru plata online a facturii la telefonul mobil

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

MasterCard a demarat o noua campanie de incurajare a platilor online in colaborare cu furnizorii de telefonie mobila. Clientii care isi achita factura online vor participa la o tombola cu premii.

In cadrul campaniei, platile de abonamente, efectuate online cu carduri MasterCard sau Maestro, pe site-urile Vodafone, Orange si Cosmote, intra in tragerea la sorti pentru 130 de premii. Acestea constau in 100 de biciclete si 30 de tablele Samsung Note, in valoare totala de 127.750 lei.

Campania se deruleaza pana pe 30 noiembrie 2013.

“E adevarat ca obiceiurile se formeaza in timp si se schimba greu, insa mizam pe faptul ca imboldul campaniei va convinge multi oameni sa-si plateasca prima data facturile online si sa constate cat de simplu, sigur si rapid este”, afirma Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe.

Obiectivul campaniei este sa raspandeasca obiceiul de plata online a facturilor, deoarece in Romania, aceste tranzactii inregistreaza valori cu mult sub media europeana.

Alte articole din Carduri

Carduri

ANPC considera ilegal un comision platit frecvent de consumatori

Multe banci percep comisioane usturatoare pentru retragerea de numerar de pe cardurile de credit, desi ANPC sustine ca OUG 50/2010 le interzice in mod expres. Practica a fost sanctionata de curand de ANPC, insa doar in cazul CEC Bank. Ramane de vazut ce se va intampla in cazul celorlalte banci care percep consumatorilor aceste comisioane. Citeste mai mult

Visa lanseaza o platforma de plati pentru companiile din Europa

Visa lanseaza in Europa serviciul Visa Direct, o platforma de plati in timp real care permite companiilor sa initieze plati, cum ar fi despagubirile pe polite de asigurare, precum si platile de la persoana la persoana. Citeste mai mult

Opinii recente

de Alina Avram

"Complet nemultumita! Customer service aproape inexistent, orientarea catre client este o gluma buna, transparenta, flexibilitate, ascultare proactiva un vis frumos! Dupa un an ..."

Facebook