Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

MasterCard incepe o noua campanie pe site-urile de reduceri

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Posesorii de carduri Maestro pot obtine reduceri suplimentare pe site-urile dedicate vanzarii de vouchere, aceasta fiind a doua campanie de acest fel din ultimele 6 luni.

Campanie se deruleaza pana pe 30 iunie pe site-urile FunDeal, BestDealz si Vulping. Ofertele sunt semnalate cu stampila “Pret final cu Maestro” si permit obtinerea de reduceri suplimentare fata de pretul standard afisat pe site.

In 2011, MasterCard a derulat o campanie similara, care in doua luni si jumatate a urcat vanzarile cu carduri Maestro de 25 de ori pe site-urile partenere. La momentul respectiv cele mai cautate oferte au fost din zona restaurantelor si a divertismentului.

“Momentul economic dificil, presiunile pe care majoritatea dintre noi le simtim, cat si iarna grea, care a crescut cheltuielile lunare, ne fac sa fim si mai receptivi la ofertele site-urilor de reduceri”, a precizat Gabriel Ghita, manager in cadrul MasterCrd Europe.

Alte articole din Carduri

Carduri

Piata unica digitala stimuleaza comertul online transfrontalier. Cum putem face plati?

Comertul electronic transfrontalier va lua amploare in urma acordului politic la care au ajuns recent Parlamentul European, Consiliul si Comisia de a pune capat geoblocarii nejustificate pentru consumatorii care doresc sa achizitioneze produse sau servicii online in interiorul UE. Citeste mai mult

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

Facebook