Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

MasterCard avertizeaza: nu dati curs emailurilor care va solicita datele cardului

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Cei care primesc emailuri ce par a veni din partea bancii sau a unei institutii oficiale prin care le sunt cerute datele cardului, nu trebuie sa dea curs solicitarii, avertizeaza MasterCard.

Mesajul vine in conditiile in care in ultimele zile a circulat un email ce invita posesorii de carduri sa isi inregistreze cardul in serviciul MasterCard Secure Code/Verified by Visa, respectiv inrolarea cardului in standardul de securitate 3D.

Clientii trebuie sa stie insa ca activarea se poate face doar pe site-ul bancii emitente a cardului sau pe paginile comerciantului, prin optiunea Activation during shopping. Clientii nu vor primi insa niciodata emailuri prin care li se solicita datele cardului sau prin care sunt indemnati sa acceseze un link care duce spre o pagina exterioara.

“MasterCard recomanda clientilor sa fie atenti, iar atunci cand primesc mesaje ce ii directioneaza catre site-uri in care li se cer date despre conturi bancare, numarul de card, codul PIN sau parola 3D Secure, sa nu le acceseze, deoarece aceastea sunt tentative de pshising”, au avertizat reprezentantii MasterCard.

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook