Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

MasterCard a inclus 55 de branduri in programul de reduceri pentru clientii de top

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Programul MasterCard Elite si-a extins reteaua de comercianti parteneri cu 23 de nume noi, numarul de branduri ajungand la 55. Facilitatile sunt destinate pentru clientii de top ai bancilor.

Programul a fost lansat anul trecut si pune la dispozitia clientilor reduceri permanente in cadrul retelei de comercianti.

Reducerile variaza intre 5% si 25%, in functie de comerciant. In categoria shopping, de exemplu, discount-urile sunt cuprinse intre 5-20%, in domeniul sanatate-fitness – intre 5-25%, iar in domeniul gourmet – intre 5-10%.

“Pe parcursul anului 2010 am reusit sa dezvoltam oferta initiala MasterCard Elite si in alte cinci orase din tara, in afara de Bucuresti: Iasi, Constanta, Timisoara, Sibiu si Cluj-Napoca”, a precizat Denisa Mateescu, general manager pentru Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe.

Pentru a beneficia de aceste oferte, posesorii de carduri MasterCard premium si corporate trebuie sa achizitioneze produse sau servicii de la orice comerciant partener, platind cu cardul.

„Prin intermediul MasterCard Elite, institutiile financiare isi pot fideliza clientii de top. Fiecare dintre bancile partenere are posibilitatea sa isi aleagă produsele si serviciile din program, in functie de profilul si interesele clientilor”, explica Denisa Mateescu.

Alte articole din Carduri

Carduri

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Facebook