Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Garanti vrea sa aduca reteta turceasca pe piata cardurilor din Romania

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Garanti Bank vrea sa isi creasca accelerat pozitia pe piata cardurilor si spera sa ajunga la un numar total de 165.000 de carduri de credit in 2011, cu 50% mai mult decat in prezent.

Garanti Bank a inregistrat o crestere puternica pe segmentul de carduri in ultimii doi ani.  Potrivit oficialilor bancii, aproximativ 40% in cardurile de credit noi din piata au fost emise de Garanti Bank.

Numarul comerciantilor parteneri care utilizeaza POS-urile bancii a ajuns la 4.500, iar locatiile comerciale in care sunt utilizate dispozitivele de acceptare ale bancii se apropie de 7.000. Pe partea de ecommerce, Garanti asigura platforma de decontare pentru 300 de magazine virtuale si si-a propus sa urce numarul la 500 magazine pana la finalul anului.

In Turcia, Garanti Bank este lider pe piata cardurilor de credit si a platformelor electronice. In prezent, aproximativ 65% din piata turca de ecommerce este deservita de Garanti, afirma Ilgaz Kaya, director Central Marketing la Garanti Bank.

“In Romania se inregistreaza o pondere mare a platilor online cu cardul in zona serviciilor, in special a platii facturilor aferente telefoniei mobile, si mai putin in zona achizitionarii efective de bunuri, ceea ce implica un potential mare de crestere”, a precizat Kaya.

 La sfarsitul anului 2010, nivelul activelor totale ale Garanti Bank a inregistrat o crestere de peste 70% fata de 2009, depasind valoarea de 1,4 milioane euro.

Totalul creditelor acordate s-a majorat pana la valoarea de 786 milioane euro, cu 45% mai mult fata de anul anterior. Numarul de clienti a urcat cu 40%, pana la un total de peste 200.000.

Volumul depozitelor atrase de banca s-a dublat, ajungand la 560 milioane euro in timp ce numarul complet de carduri, atat credit cat si debit, a trecut de 200.000.

In 2010, reteaua teritoriata s-a extins cu 25 de agentii, ajungand la 74 de puncte de lucru la nivelul tarii.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook