Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Contul bancar se poate deschide si virtual

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

De cele mai multe ori interactiunea cu banca, fie si pentru banala deschidere a unui cont presupune nenumarate formulare de completat, copie dupa actul de identitate si alte formalitati. In plus, clientul trebuie, obligatoriu, sa se deplaseze la banca.

Insa, si in Romania bancile incep sa ofere tot mai mult clientilor posibilitatea interactiunii de la distanta, chiar de la inceputul relatiei. Banca Comerciala Feroviara a lansat, recent, platforma dedicata deschiderilor de cont online, facand, astfel, un nou pas in directia digitalizarii serviciilor bancare, se arata intr-un comunicat al bancii.

Pachetul Prims Online va cuprinde un cont curent in lei, un card de debit tot in lei si acces la serviciile de internet banking si mobile banking pentru persoane fizice. Acesta va putea fi accesat direct si gratuit de pe site-ul bancii.

Solicitarile de deschidere de cont vor fi verificate de catre personalul bancii, iar contul va deveni activ numai dupa ce clientul va realiza un transfer bancar de minim un leu dintr-un cont deschis pe numele sau la o alta banca de pe teritoriul Romaniei, se precizeaza in comunicat.
 
Pentru contul online nu se aplica tarife suplimentare fata de un cont obisnuit.

Alte articole din Carduri

Carduri

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Opinii recente

de Adriana Bindea

"Buna seara. Am avut o experienta care iti solicita nervii la maxim. Este a doua oara cu aceeasi functionara de le cec bank cluj-marasti. Cum e ..."

Facebook