Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Comertul online revine in prim plan odata cu perioada reducerilor

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 
Comertul online revine in prim plan odata cu perioada reducerilor Comertul online revine in prim plan odata cu perioada reducerilor

Dupa Sarbatori, perioada de reduceri din luna ianuarie reprezinta una dintre cele mai bune ocazii de cumparaturi, inclusiv pe internet. Cei care si-au propus sa profite de reducerile magazinelor virtuale pot urma cativa pasi pentru cumparaturi rapide si in siguranta.

Magazinele virtuale prezinta beneficii importante care pot fi maximizate atunci cand se au in vedere cateva principii de baza.

Cumparaturi fara frontiere

Prin intermediul comertului online, magazinele internationale devin mult mai usor accesibile. Conform unui studiu recent, comandat de Comisia Europeana, consumatorii au la dispozitie de 16 ori mai multe optiuni, atunci cand comanda din magazinele virtuale din Europa, decat daca ar cumpara din magazinele locale traditionale.

 ”Cumparaturile virtuale pot fi facute dintr-o multime de magazine, care pot fi localizate din Paris pana in Varsovia, consumatorii beneficiind de aceleasi standarde de siguranta, insa de mult mai mult confort”, mentioneaza Jennifer Rademaker, Senior Vice President in cadrul MasterCard Europe.

Sezonul de reduceri se poate prelungi tot anul

In afara de reducerile de sezon, shopping-ul online atrage si printr-o categorie ce exista exclusiv in mediul virtual – in Romania, aproape 100 de site-uri colective activeaza in domeniul ofertelor, cu reduceri.

”Ofertele cu extra discount reprezinta un imbold solid pentru ca romanii sa faca prima tranzactie cu cardul pe internet si incet, incet sa treaca din offline in online”, mentioneaza Gabriel Ghita,  Business Development Manager in cadrul MasterCard Europe.

De altfel, MasterCard a derulat in vara lui 2012 o campanie de sustinere a platilor cu cardul Maestro pe site-urile a 3 astfel de comercianti. Rezultatele s-au vazut aproape imediat iar numarul de vouchere vandute de cei 3 parteneri a urcat de pana la 14 ori.

Social media aduce valoare experientei de shopping

Odata cu dezvoltarea social media ca un canal complementar comertului online traditional, consumatorii au noi modalitati prin care pot face cumparaturi.

Consumatorii pot citi comentariile unor persoane care au achizitionat produsul respectiv sau pot primi feedback in timp real de la prietenii lor, inainte de a cumpara un produs.

De asemenea, exista multe magazine virtuale care au conturi si pe retelele de social media, astfel incat clientii pot afla imediat noutatile, promotiile sau pot vizualiza poze cu diverse produse.

Cumparaturile cu telefonul mobil castiga teren

In ultimul an, shopping-ul pe internet si pe telefonul mobil s-a dezvoltat foarte mult. Pentru numerosi europeni, smartphone-ul a devenit un adevarat partener de cumparaturi: in septembrie 2012, peste 13% dintre posesorii de smartphone au achizitionat bunuri si servicii cu ajutorul dispozitivului.

La baza deciziei de a cumpara un produs trebuie sa sta siguranta tranzactiei. Indiferent de mediu, online sau offline, exista cateva solutii pentru a reduce riscurile.

Cardurile bancare pot fi inrolate in sistemul 3D Secure, astfel incat sa existe mai multe filtre de securitate pentru fiecare tranzactie in parte.

Alte articole din Carduri

Carduri

ANPC considera ilegal un comision platit frecvent de consumatori

Multe banci percep comisioane usturatoare pentru retragerea de numerar de pe cardurile de credit, desi ANPC sustine ca OUG 50/2010 le interzice in mod expres. Practica a fost sanctionata de curand de ANPC, insa doar in cazul CEC Bank. Ramane de vazut ce se va intampla in cazul celorlalte banci care percep consumatorilor aceste comisioane. Citeste mai mult

Visa lanseaza o platforma de plati pentru companiile din Europa

Visa lanseaza in Europa serviciul Visa Direct, o platforma de plati in timp real care permite companiilor sa initieze plati, cum ar fi despagubirile pe polite de asigurare, precum si platile de la persoana la persoana. Citeste mai mult

Opinii recente

de Alina Avram

"Complet nemultumita! Customer service aproape inexistent, orientarea catre client este o gluma buna, transparenta, flexibilitate, ascultare proactiva un vis frumos! Dupa un an ..."

Facebook