Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii RBS se vor autentifica in aplicatia de phone banking printr-o parola de 12 cifre

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

RBS a introdus o noua metoda de autentificare automata pentru clientii care folosesc serviciul de phone banking, prin tastarea unui sir de 12 cifre format din codul de identificare client si o parola unica.

Dupa ce apeleaza serviciul de phone banking, clientii tasteaza codul si intra direct in legatura cu un operator. In urma introducerii codului de client plus parola, operatorul stie cu cine sta de vorba si poate oferi servicii personalizate.

In plus, gradul de securitate al tranzactiilor creste, singurii care au acces la parola fiind clientii. Pana in prezent, procesul de identificare se realiza la telefon, prin intermediul operatorilor.

”Introducerea codului PhonePin este menita sa transforme tranzactiile telefonice intr-o practica frecventa, sigura si rapida pentru clientii RBS Romania. Din respect pentru timpul si nevoile acestora, ne-am gandit la o modalitate mai simpla de a efectua schimburi valutare, transferuri bancare, verificarea soldurilor sau vizualizarea istoricului tranzactiilor,” a declarat Marijana Vasilescu, director Comunicare si Marketing la RBS.

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook