Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii RBS se vor autentifica in aplicatia de phone banking printr-o parola de 12 cifre

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

RBS a introdus o noua metoda de autentificare automata pentru clientii care folosesc serviciul de phone banking, prin tastarea unui sir de 12 cifre format din codul de identificare client si o parola unica.

Dupa ce apeleaza serviciul de phone banking, clientii tasteaza codul si intra direct in legatura cu un operator. In urma introducerii codului de client plus parola, operatorul stie cu cine sta de vorba si poate oferi servicii personalizate.

In plus, gradul de securitate al tranzactiilor creste, singurii care au acces la parola fiind clientii. Pana in prezent, procesul de identificare se realiza la telefon, prin intermediul operatorilor.

”Introducerea codului PhonePin este menita sa transforme tranzactiile telefonice intr-o practica frecventa, sigura si rapida pentru clientii RBS Romania. Din respect pentru timpul si nevoile acestora, ne-am gandit la o modalitate mai simpla de a efectua schimburi valutare, transferuri bancare, verificarea soldurilor sau vizualizarea istoricului tranzactiilor,” a declarat Marijana Vasilescu, director Comunicare si Marketing la RBS.

Alte articole din Carduri

Carduri

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

ANPC considera ilegal un comision platit frecvent de consumatori

Multe banci percep comisioane usturatoare pentru retragerea de numerar de pe cardurile de credit, desi ANPC sustine ca OUG 50/2010 le interzice in mod expres. Practica a fost sanctionata de curand de ANPC, insa doar in cazul CEC Bank. Ramane de vazut ce se va intampla in cazul celorlalte banci care percep consumatorilor aceste comisioane. Citeste mai mult

Facebook