Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Citibank ofera un card de credit co-branded, in parteneriat cu Vodafone

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Citibank si Vodafone au lansat un card de credit co-branded ce ofera posesorilor puncte de loialitate si reduceri la plata cu cardul la comercianti.

Punctele de loialitate se primesc la utilizarea cardului in toate supermarket-urile si hypermarket-urile, in benzinarii, magazine de imbracaminte si incaltaminte, restaurante si baruri, cinematografe si la orice achizitie a produselor si serviciilor Vodafone.

Prima tranzactie cu cardul aduce un bonus de 500 de puncte iar ulterior se primesc cate 8 puncte pentru fiecare 10 lei cheltuiti.

De asemenea, clientii primesc puncte si la achizitionarea de accesorii din magazinele Vodafone sau pentru folosirea simultana a mai multor servicii a operatorului de telefonie.  Punctele pot fi folosite ulterior pentru achizitia de produse si servicii Vodafone.

In plus, cardul ofera reduceri in magazinele partenere si permite accesul gratuit in 17 muzee din tara.

“Parteneriatul dintre Vodafone si Citibank reprezinta un pas important in diversificarea beneficiilor oferite clientilor nostri, dar si incurajarea utilizarii cardurilor pe piata romaneasca”, a precizat Inaki Berroeta, CEO Vodafone Romania.

Cardul presupune un cost de administrare anuala de 50 lei si o rata a dobanzii de 28%.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Riscul de atacuri financiare creste de Sarbatori

Riscul ca datele cardului bancar sa fie furate creste semnificativ in perioada sarbatorilor de iarna, odata cu inmultirea ofertelor din partea comerciantilor, fapt care duce la mai multe cumparaturi online. In aceste conditii, specialistii in atacuri cibernetice recomanda prudenta in introducerea datelor de card pe site-uri necunoscute. Citeste mai mult

Facebook