Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Carpatica ofera servicii de SMS alert pentru clientii companii

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii companii care au cont si card la Carpatica pot beneficia de un nou serviciu de alerta prin SMS de fiecare data cand se realizeaza o tranzactie cu cardul.

Alerta SMS va fi transmisa sub forma de mesaj text, pe telefonul mobil al clientului, imediat dupa efectuarea tranzactiei si va contine: numarul cardului folosit, data si ora exacta a utilizarii, suma tranzactionata, locatia in care s-a efectuat tranzactia precum si statusul tranzactiei (reusita sau esuata).

Serviciul este disponibil in doua variante, alerta integrala – se trimite SMS pentru toate tranzactiile, sau alerta personalizata – se trimite SMS doar pentru tranzactiile ce depasesc o anumita suma.

Costul abonamentului variaza intre 7 si 10 lei, in functie de optiunea clientului, pentru cardurile de debit in lei, sau intre 2 si 4 euro, pentru cardurile de debit in euro.

"Acest nou serviciu este cu adevarat necesar firmelor care doresc sa aiba un control permanent asupra sumelor de bani tranzactionate prin intermediul cardului. Clientii posesori de carduri emise de BCC sunt astfel informati in timp real asupra modului in care sunt utilizate cardurile firmei", a precizat George Ciobanasu, Director General Adjunct la Carpatica.

Alte articole din Carduri

Carduri

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Facebook