Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Carpatica ofera servicii de SMS alert pentru clientii companii

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii companii care au cont si card la Carpatica pot beneficia de un nou serviciu de alerta prin SMS de fiecare data cand se realizeaza o tranzactie cu cardul.

Alerta SMS va fi transmisa sub forma de mesaj text, pe telefonul mobil al clientului, imediat dupa efectuarea tranzactiei si va contine: numarul cardului folosit, data si ora exacta a utilizarii, suma tranzactionata, locatia in care s-a efectuat tranzactia precum si statusul tranzactiei (reusita sau esuata).

Serviciul este disponibil in doua variante, alerta integrala – se trimite SMS pentru toate tranzactiile, sau alerta personalizata – se trimite SMS doar pentru tranzactiile ce depasesc o anumita suma.

Costul abonamentului variaza intre 7 si 10 lei, in functie de optiunea clientului, pentru cardurile de debit in lei, sau intre 2 si 4 euro, pentru cardurile de debit in euro.

"Acest nou serviciu este cu adevarat necesar firmelor care doresc sa aiba un control permanent asupra sumelor de bani tranzactionate prin intermediul cardului. Clientii posesori de carduri emise de BCC sunt astfel informati in timp real asupra modului in care sunt utilizate cardurile firmei", a precizat George Ciobanasu, Director General Adjunct la Carpatica.

Alte articole din Carduri

Carduri

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

ANPC considera ilegal un comision platit frecvent de consumatori

Multe banci percep comisioane usturatoare pentru retragerea de numerar de pe cardurile de credit, desi ANPC sustine ca OUG 50/2010 le interzice in mod expres. Practica a fost sanctionata de curand de ANPC, insa doar in cazul CEC Bank. Ramane de vazut ce se va intampla in cazul celorlalte banci care percep consumatorilor aceste comisioane. Citeste mai mult

Facebook