Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Detalii

Canalele alternative sunt utilizate cel mai frecvent in Bucuresti si Ilfov

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Canalele alternative de utilizare a serviciilor bancare sunt cel mai frecvent folosite de clientii din Bucuresti si Ilfov, conform unui studiu realizat in randul clientelei BCR.

Cele mai utilizate 5 canale non-cash sunt platile la comercianti cu cardul, tranzactiile prin internet banking, platile programate si plata facturii la ATM.

Pe ultimele locuri in acest clasament se situeaza judetele Bistrita, Neamt si Calarasi.

Cea mai importanta schimba observata in randul consumatorilor tine de modul de utilizare a cardului. De exemplu, in 2007, doar 29% dintre tranzactiile cu carduri de credit reprezentau plati la comercianti. Ponderea a ajuns acum la 87% din total.

O evolutie similara s-a consemnat si in randul cardurilor de debit, care au o raspindire mult mai mare in randul publicului. Ponderea platilor a urcat de la 12% in 2007 la 38% in prezent.

Alte articole din Carduri

Carduri

Ce inseamna pentru cumparatori cresterea pragului obligatoriu pentru acceptarea cardului?

Legea cash back, modificata din nou, a fost adoptata de Parlament. Principala modificare consta in faptul ca doar magazinele cu cifra de afaceri de peste 50.000 de euro anual vor fi obligate sa accepte plata cu cardul. Pragul precedent era de 10.000 de euro. Citeste mai mult

Cum sa te feresti de infractori cand retragi bani de la bancomat?

Posesorii de carduri din Romania utilizeaza in continuare excesiv operatiunea de retragere de numerar de la bancomat, fapt care le-a dat idei si infractorilor. Acestia au inventat numeroase dispozitive cu ajutorul carora pot copia datele cardurilor sau afla PIN-ul. Politia Romana prezinta cateva astfel de dispozitive. Citeste mai mult

Opinii recente

de Catalina Pop

"Draga Conso, Am postat aici, in 10 iulie, o opinie nu prea magulitoare la adresa serviciilor Raiffeisen, ca sa constat azi, cand am revenit ..."

Facebook