Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Canalele alternative au sustinut cresterea numarului de clienti bancari

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Optiunea de a contracta servicii bancare online sau prin intermediul telefonului reuseste sa convinga tot mai multi romani. Cel mai recent exemplu il ofera Banca Transilvania.

Campania derulata de Banca Transilvania, ce a presupun optiunea de abonare la serviciul de mobile banking direct din aplicatioa de internet banking a dus la cresterea numarului de clienti care au subscris pentru acest cu 50% in trei luni.

Astfel, numarul de clienti ai bancii care au ales si serviciul de mobile banking a urcat la aproximativ 22.500.
Campania a presupus si oferirea abonamentului gratuit timp de 3 luni. In continuarea, optiunea de a contracta serviciul de mobile banking prin contul online este disponibila, dar abonamentul presupune plata lunara a sumei de 5 lei pentru firma si de 4 lei pentru populatie.

In 2012, au fost lansate o serie de noi facilitati pentru clienti care doresc sa utilizeze telefoanele mobile s smart pentru realizarea de tranzactii bancare.

Spre exemplu, doua bani, una din acestea fiind si Banca Transilvania, au pus la punct o aplicatie care permite scanarea codului de bare de pe facturi si plata acestora direct din cont.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook