Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BRD ofera reduceri de cost si bonus la achizitionarea cardurilor de transport

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii care opteaza pentru un card de debit BRD MasterCard cu aplicatie de plata a transportului beneficiaza de un an fara comisioane de administrare si un bonus de 5 lei pentru plata calatoriilor.

De asemenea, banca nu va percepe nici comision de emitere a cardului. Promotia se desfasoara pana pe 27 octombrie iar cardul poate fi solicitat orice unitate BRD.

Pentru a beneficia insa de reduceri, clientii trebuie sa completeze un talon care se regaseste in 16 statii de metrou in Bucuresti si sa se prezinte cu el la banca. Statiile sunt Cringasi, Piata Unirii - 1 si 2, Universitate, Sudului, Romana, Aviatorilor, Eroilor, Aparatorii Patriei, Piata Victoriei - 1 si 2, Grozavesti, Politehnica, Tineretului, Pipera si Dristor 1.

”Cardul permite plata rapida, fara comision, a calatoriei pe toate liniile RATB si Metrorex datorita tehnologiei contactless incorporata”, a precizat Ciprian Nicolae, director de proiect la BRD.

De asemenea, cardul beneficiaza si de tehnologie contactless, oferind posibilitatea de realizare de plati prin simpla apropiere a plasticului de un cititor special. Pentru plati mai mici de 100 lei nu se solicita codul PIN.

Alte articole din Carduri

Carduri

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Facebook