Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BRD incurajeaza platile online prin premii si puncte de fidelitate duble

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Pana pe 11 mai, BRD si Gecad ePayment desfasoara o campanie de promovare a utilizarii cardului BRD ePayment in lei la plata online, prin premii si puncte de fidelitate.

Pe perioada campaniei, clientii primesc de doua ori mai multe puncte de fidelitate la utilizarea cardului online. Pentru fiecare plata efectuata la comerciantii care utilizeaza solutia ePayment, acestia primesc sub forma de puncte 1% din valoarea cumparaturii, fata de 0,5% standard.

De asemenea, clientii beneficiaza de 5% discount pe loc din suma cheltuita la partenerii inscrisi in programul de fidelitate.

La finalul campaniei, cei doi organizatori vor acorda, prin tragere la sorti 3 iPad-uri, pentru minimum 3 plati online efectuate in perioada promotiei la orice comerciant din tara sau strainatate.

”Platile online reprezinta o piata strategica pentru noi si ne straduim sa punem la dispozitia clientilor nostri cele mai avansate si mai sigure solutii in acest sens”, a declarat Philippe Lelarge, director in  cadrul BRD.

BRD ePayment este un card special conceput pentru clientii magazinelor online, rezultat din parteneriatul bancii cu integratorul de solutii de comert electronic Gecad ePayment. Emis sub sigla MasterCard, BRD ePayment poate fi utilizat atat in Romania cat si in strainatate.  

Alte articole din Carduri

Carduri

Activitatea bancara, afectata de telefonia mobila

Din ce in ce mai des, telefonia mobila interfereaza cu activitatea bancara. Pe de o parte, usureaza accesul la conturi si la tranzactii dar, pe de alta, se creeaza o dependenta tot mai stransa. Dependenta ce risca sa creeze probleme serioase clientilor care sunt acum, practic, obligati sa utilizeze serviciile de telefonie. Citeste mai mult

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Facebook