Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BRD incurajeaza platile online prin premii si puncte de fidelitate duble

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Pana pe 11 mai, BRD si Gecad ePayment desfasoara o campanie de promovare a utilizarii cardului BRD ePayment in lei la plata online, prin premii si puncte de fidelitate.

Pe perioada campaniei, clientii primesc de doua ori mai multe puncte de fidelitate la utilizarea cardului online. Pentru fiecare plata efectuata la comerciantii care utilizeaza solutia ePayment, acestia primesc sub forma de puncte 1% din valoarea cumparaturii, fata de 0,5% standard.

De asemenea, clientii beneficiaza de 5% discount pe loc din suma cheltuita la partenerii inscrisi in programul de fidelitate.

La finalul campaniei, cei doi organizatori vor acorda, prin tragere la sorti 3 iPad-uri, pentru minimum 3 plati online efectuate in perioada promotiei la orice comerciant din tara sau strainatate.

”Platile online reprezinta o piata strategica pentru noi si ne straduim sa punem la dispozitia clientilor nostri cele mai avansate si mai sigure solutii in acest sens”, a declarat Philippe Lelarge, director in  cadrul BRD.

BRD ePayment este un card special conceput pentru clientii magazinelor online, rezultat din parteneriatul bancii cu integratorul de solutii de comert electronic Gecad ePayment. Emis sub sigla MasterCard, BRD ePayment poate fi utilizat atat in Romania cat si in strainatate.  

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook