Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR permite salvarea de sabloane pentru platile prin telefon

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii BCR care folosesc serviciul de phone banking isi pot salva de acum sabloane cu datele aferente platilor efectuate frecvent.

In acest fel, informatiile raman salvate in aplicatie iar clientul poate sa foloseasca sablonul pe viitor, fara a mai fi necesara reintroducerea tuturor datelor de identificare a beneficiarului.

In prima luna de functinare a serviciului, au fost salvate peste 5.000 de sabloane personale, in principal aferente platilor de facturi.

“Dezvoltarea acestei optiuni a venit în urma sugestiilor primite de la clienti. Salvarea sabloanelor personale nu implica niciun cost pentru utilizatori,” a precizat Mădălina Voinea, sef departament contact Center in cadrul BCR.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook