Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR ofera un nou card de credit premium

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

BCR a lansat un nou card de credit premium, care ofera diverse facilitati pentru persoanele ce calatoresc frecvent in strainatate. Rata dobanzii este de 17,26%.

Cardul permite acces la o limita de credit cuprinsa intre 10.000 lei si 100.000 lei. Rata dobanzii include o marja de 10 puncte procentuale peste Robor la 3 luni, iar perioada de gratie ajunge pana la 53 zile.

Creditul poate fi obtinut atat in baza veniturilor cat si prin garantarea cu un depozit colateral.

Printre beneficii suplimentare oferite se numara:
-    Acces gratuit in bussines Lounge Otopeni, pentru detinatorul cardului si un invitat al acestuia;
-    Asigurare pentru calatoriile in strainatate, ce include o asigurare medicala in valoare de maxim 15.000 euro, asigurare de pierdere sau distrugere a bagajelor, asigurare de intarziere a mijlocului de transport, asigurarea documentelor;
-    Reduceri la cumparaturile efectuate la partenerii BCR;
-    Puncte de loialitate ce se transforma in bani, atunci cand cardul este folosit pentru achitarea cumparaturilor;
-    Asigurare de protectie a cumparaturilor.

Cardul poate fi emis sub sigla Visa sau MasterCard si are o valabilitate de 3 ani. Comisionul de emitere este de 100 lei, cel de administrare  - 200 lei pe an, iar comisionul anual de asigurare – 20 lei.

“Powercard Gold se adreseaza in special segmentului de clienti cu venituri ridicate si cu o utilizare frecventa a cardurilor de credit in intreaga lume”, precizeaza directorul de carduri din BCR, Igor Zganjer.

Cardul este emis in lei, iar pentru tranzactiile efectuate in alta moneda, banca incaseaza un comision de conversie valutara de 2%.

Alte articole din Carduri

Carduri

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Facebook