Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Barbatii fac mai multe cumparaturi decat femeile. Pe internet

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

In primele 8 luni din 2010, majoritatea cumparatorilor care au platit cu cardul online au fost barbati, cu varsta cuprinsa intre 30 si 40 de ani, conform unui studiu realizat de GECAD ePayment.

Pe de alta parte insa, femeile castiga teren, iar ponderea cumparaturilor realizate de acestea pe internet, achitate cu cardul, a crescut cu un procent in 2009, pana la 37%.

Pe de alta parte, in 2009 a crescut cu 2 puncte procentuale si numarul cumparatorilor cu varsta cuprinsa intre 18 si 25 de ani. Cei mai multi cumparatori care platesc online cu cardul provin din Bucuresti, respectiv din judetele Cluj, Iasi, Timis si Brasov.

In ceea ce priveste perioada scursa din 2010, se observa o echilibrare a proportiei intre ponderea detinuta de barbati cu cea a femeilor - 58% barbati si 42% femei. In plus tot mai multi oameni efectueaza intre 2 si 5 plati pe an (aproximativ 30%).

“Exista semne ca piata se maturizeaza: se uniformizeaza ponderea actiunilor de cumparare pe zile, tot mai multe plati online sunt facute in weekend, s-a marit frecventa tranzactiilor de la an la an, tendinta care ne asteptam sa continue cel putin pana la finalul lui 2010”, a declarat Daniel Nicolescu, chief product officer al GECAD ePayment.

Profilul cumparatorului a fost determinat pe baza actiunilor de cumparare inregistrate pentru clientii care au introdus datele personale pe site-urile unde au facut plati online. Raportul a analizat datele furnizate de sistemul ePayment in perioada ianuarie 2008-august 2010.

Alte articole din Carduri

Carduri

Visa lanseaza o platforma de plati pentru companiile din Europa

Visa lanseaza in Europa serviciul Visa Direct, o platforma de plati in timp real care permite companiilor sa initieze plati, cum ar fi despagubirile pe polite de asigurare, precum si platile de la persoana la persoana. Citeste mai mult

Cum sa nu cazi in plasa capcanelor online

Consumatorii europeni sunt din ce in ce mai expusi in online la anunturi invazive si inselatoare. Prin urmare, este important sa fii foarte atent si circumspect atunci cand vine vorba de oferte mult prea bune pentru a fi adevarate, astfel incat sa nu ajungi sa platesti pentru bunuri sau abonamente la servicii de care nu ai nevoie. Citeste mai mult

Facebook