Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Transilvania si-a upgradat aplicatia de internet banking

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Banca Transilvania a introdus noi functionalitati aplicatiei de internet banking si a sporit gradul de securitate. Autentificarea clientilor se face fie prin token fie pe baza unui cod primit prin SMS.

Noua aplicatie ofera clientilor aproximativ 100 de functionalitati, precum posibilitatea vizualizarii soldului online, a conturilor si a istoricului tranzactiilor, setarea de alerte pentru tranzactiile cu cardul, posibilitatea gestionarii conturilor si planurilor de economisire prin optiunea “Personal Finance Manager”, etc.

Autentificarea clientilor si autorizarea tranzactiilor se realizeaza prin introducerea unui cod unic primit prin SMS, sau folosing un token primit la achizitionarea serviciului.

Platforma de internet banking poate fi accesata si de pe telefonul mobil.

Conform reprezentantilor bancii, lansarea noii versiuni reprezinta unul dintre cele mai importante proiecte ale Bancii Transilvania planificate pentru acest an.

“Peste 180.000 de clienti folosesc acum BT24 si suntem siguri ca, pana la finalul anului, alte cateva zeci de mii de persoane vor deveni clientii nostri datorita acestui serviciu de Internet banking”, a precizat Robert Rekkers, directorul general al Bancii Transilvania.  

Alte articole din Carduri

Carduri

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Facebook