Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Transilvania si-a upgradat aplicatia de internet banking

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Banca Transilvania a introdus noi functionalitati aplicatiei de internet banking si a sporit gradul de securitate. Autentificarea clientilor se face fie prin token fie pe baza unui cod primit prin SMS.

Noua aplicatie ofera clientilor aproximativ 100 de functionalitati, precum posibilitatea vizualizarii soldului online, a conturilor si a istoricului tranzactiilor, setarea de alerte pentru tranzactiile cu cardul, posibilitatea gestionarii conturilor si planurilor de economisire prin optiunea “Personal Finance Manager”, etc.

Autentificarea clientilor si autorizarea tranzactiilor se realizeaza prin introducerea unui cod unic primit prin SMS, sau folosing un token primit la achizitionarea serviciului.

Platforma de internet banking poate fi accesata si de pe telefonul mobil.

Conform reprezentantilor bancii, lansarea noii versiuni reprezinta unul dintre cele mai importante proiecte ale Bancii Transilvania planificate pentru acest an.

“Peste 180.000 de clienti folosesc acum BT24 si suntem siguri ca, pana la finalul anului, alte cateva zeci de mii de persoane vor deveni clientii nostri datorita acestui serviciu de Internet banking”, a precizat Robert Rekkers, directorul general al Bancii Transilvania.  

Alte articole din Carduri

Carduri

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

ANPC considera ilegal un comision platit frecvent de consumatori

Multe banci percep comisioane usturatoare pentru retragerea de numerar de pe cardurile de credit, desi ANPC sustine ca OUG 50/2010 le interzice in mod expres. Practica a fost sanctionata de curand de ANPC, insa doar in cazul CEC Bank. Ramane de vazut ce se va intampla in cazul celorlalte banci care percep consumatorilor aceste comisioane. Citeste mai mult

Facebook