Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Transilvania lanseaza o promotie pentru aplicatia de internet banking

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Achizitionarea serviciului de internet banking al Bancii Transilvania, pana la finele anului, aduce clientilor noi comisioane zero la deschiderea de cont, abonament si plati in lei, timp de 6 luni.

Oferta este valabila atat pentru persoanele fizice, cat si pentru companii.Timp de 6 luni, in fiecare luna, banca nu percepe comision pentru primele 10 plati in lei.

Totodata, clientii noi care opteaza pentru Pachetul Premium, beneficiaza suplimentar, in cadrul unui abonament standard de 1 leu (pentru persoanele fizice) si 20 lei (pentru persoanele juridice) de 20 de plati lunare, in lei, netaxate, timp de 6 luni, respectiv de gratuitate la serviciul de mobile banking.

Obiectivul Bancii Transilvania este ca, pana la sfarsitul anului viitor, cel putin 20% dintre clientii serviciului de internet banking sa acceseze si serviciul de mobile banking.

“Noua versiune a aplicatiei BT24 a castigat, in mai putin de doua luni, peste 20.000 de clienti, ceea ce inseamna aproximativ 400 de clienti noi pe zi”, a declarat Robert C. ekkers, directorul general al Bancii Transilvania.

Aproape jumatate dintre clienti au varsta cuprinsa intre 30 si 40 de ani, aproximativ 30% au intre 20 si 30 de ani, iar 20% sunt persoane cu varste intre 40 si 50 de ani. Cea mai mare parte a clientilor (80%) sunt persoane fizice, iar cei mai multi clienti activi provin din orasele: Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Oradea, Constanta si Iasi.

Cele mai populare operatiuni in randul clientilor sunt verificarea soldului, plata utilitatilor, tranzactiile intrabancare si interbancare si operatiunile legate de carduri, cum ar fi modificarea limitelor de tranzactionare sau definirea de alerte.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Riscul de atacuri financiare creste de Sarbatori

Riscul ca datele cardului bancar sa fie furate creste semnificativ in perioada sarbatorilor de iarna, odata cu inmultirea ofertelor din partea comerciantilor, fapt care duce la mai multe cumparaturi online. In aceste conditii, specialistii in atacuri cibernetice recomanda prudenta in introducerea datelor de card pe site-uri necunoscute. Citeste mai mult

Facebook