Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Transilvania a lansat un card de debit Gold cu care vrea sa atraga clienti de top

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Banca Transilvania a lansat cardul MasterCard Gold Debit, destinat populatiei, care ofera posesorilor o serie de servicii special destinate clientilor premium.

Posesorii cardului beneficiaza de asigurare medicala si de viata gratuita pentru calatoriile in strainatate, asigurare pentru intarzierea bagajelor sau a zborului, pentru cheltuieli juridice in caz de accident sau a pierderii actelor.

Pentru a beneficia de aceste servicii, clientii trebuie sa achite cu cardul cheltuielile aferente calatoriei sau, in ultimele trei luni pana la inceperea calatoriei, sa efectueze plati cu acest card, in valoare de minim 300 de lei.

De asemenea, posesorii vor beneficia de acces gratuit in saloanele business din aeroportul Henri Coanda din Bucuresti si aeroportul international din Cluj-Napoca, de discounturi la comerciantii participanti in programul MasterCard Elite si de inlocuirea cardului sau furnizare cash in regim de urgenta.

“Cardul MasterCard Gold Debit de la Banca Transilvania este un produs conceput pentru persoanele cu un statut social important, care reprezinta top managementul companiilor mari, oameni de afaceri sau persoane cu profesii de succes”, a precizat Gabriela Nistor, director executiv Retail Banking in cadrul Bancii Transilvania.

Printre clientii tinta pentru acest card se numara medicii, avocatii sau notarii.

Alte articole din Carduri

Carduri

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Facebook