Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Segmentul asigurarilor generale a revigorat piata in 2012

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Valoarea primelor brute de asigurare subscrise a urcat in primul semestru al anului cu 2,7%, in conditiile in care in 2011, in aceeasi perioada, se inregistra o scadere de peste 7%.

Volumul total de subscrieri a urcat in primul semestru din acest an la 4,1 miliarde lei, potrivit cifrelor preliminare centralizate de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA).

Primele brute subscrise pentru asigurarile generale au insumat aproape 3,3 miliarde lei, in crestere cu 3,54%, fata de valoarea din perioada similara din 2011. Pe segmentul asigurarilor de viata, s-a inregistrat o scadere de 0,38%, pana la un nivel total deaproximativ 0,86 miliarde lei.

Tendinta s-a inversat fata de anul anterior, cand segmentul asigurarilor generale inregistra o scadere in timp ce zona asigurarilor de viata prezenta o crestere de aproape 4 procente.

Asigurarile de raspundere civila detin o pondere de 34,5% din totalul asigurarilor generale, in timp ce asigurarile Casco reprezinta 28,5% din total.

Asigurarile de incendiu si calamitati naturale detin o pondere de 16,6% din zona asigurarilor generale.
In structura segmentului de asigurari de viata, clasa asigurarilor traditionale si cea a asigurarilor cu componenta investitionala detineau la sfarsitul lunii iunie 96% din totalul subscrierilor.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook