Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Safety Broker intra in top 10 intermediari de asigurari

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Compania Safety Broker a reusit sa intre in primele 10 companii de intermediere asigurari, in conditiile in care a raportat o cifra de afaceri de 10,06 milioane euro in primele 9 luni ale anului.

Cresterea primelor brute intermediate de Safety Broker in primele trei trimestre a inregistrat o crestere de 71% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Peste 90% din afacerile companiei au fost generate de polite aferente claselor de asigurare auto, RCA si Casco. Asigurarile de imobile si alte proprietati au reprezentant aproximativ 5 procente din portofoliul companiei.

In ceea ce priveste companiile pentru care brokerul a generat cele mai mari volume, pe primul loc se afla Astra Asigurari, cu un total de 22%, Euroins, care a cumulat 16% din valoarea primelor, si Omniasig cu 12%.

“Am pus bazele strategiei pe care se dezvolta acum Safety Broker inca din 2008, iar rezultatele se vad. Este vorba despre propriul nostru concept de franciza de retail in asigurari pe care vom continua sa il extindem la nivel national, consolidandu-ne astfel avantajul competitiv pe piata din Romania”, a declarat Viorel Vasile, managing partner al companiei.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook