Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

RCA: Societatile de asigurare vor plati despagubiri mai mari in 2012

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Despagubirile maxime ce pot fi platite in baza politei auto RCA au urcat cu pana la 43% de la inceputul anului, conform normelor Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA).  

Despagubirea maxima in cazul unui eveniment cu daune materiale ajunge la 1 milion de euro, de la 750.000 euro in 2011, indiferent de numarul de parti implicate.

In cazul in care exista si vatamari corporale, despagubirile pot ajunge in noul an la 5 milioane euro, fata de 3,5 milioane in 2011.

In primele trei trimestre ale anului 2011, la nivel de piata, nivelul primelor brute subscrise in cazul politelor RCA a fost de 1,90 miliarde lei (442 milioane euro) in timp ce despagubirile platite s-au ridicat la 1,22 miliarde lei (283 milioane euro), conform datelor CSA.

Majorarea limitelor maxime pentru despagubirile platite poate fi insa un motiv in plus pentru ca asiguratorii sa majoreze cotele de prima in cazul asigurarilor de tip RCA in 2012, considera analistii. Estimarile indica o majorare de cel putin 5% a tarifelor standard practicate.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook