Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Primele brute subscrise de Euroins au crescut cu 13%

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Pentru primele 9 luni din 2010, Euroins a anuntat o crestere de 13% a primelor brute subscrise fata de aceeasi perioada a anului anterior, pana la un nivel de 247 milioane lei.

Cea mai semnificativa majorare, de 132%, a fost inregistrata pe segmentul asigurarilor property, subscrierile ridicandu-se in aceasta situatie la 4,7 milioane lei.

Produsele de raspundere civila generala au avut o crestere de 75%, compania raportand prime brute subscrise pe aceasta clasa de 1,6 milioane lei.

Pe segmentul asigurarilor auto (Casco si RCA), primele brute subscrise au ajuns la 240 milioane lei, inregistrand un avans de 14% comparativ cu perioada similara a anului trecut.

In ceea ce priveste despagubirile acordate de companie in primele 9 luni, acestea se ridica la 142 milioane lei, cu aproape 25% peste valoarea platita in aceeasi perioada a anului trecut.

 “Creşterea volumului de despagubiri se datoreaza in principal imbunatatirii fluxului de plati efectuate de catre clientii care aveau incheiate polite de asigurare RCA”, a precizat directorul general al Euroins, Alin Bucsa.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook