Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Primele brute subscrise ale Omniasig au scazut cu 6% in primele 3 luni din 2011

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Omniasig a raportat prime brute subscrise in valoare de 221 milioane lei in primul trimestru al acestui an, in scadere cu aproape 6% fata de perioada similara din 2010.

In acelasi timp si valoarea daunelor platite este mai mica cu 14,80%, ajungand la 159,34 milioane lei, in conditiile diminuarii cu 53,75% a volumului de subscrieri pe segmentul asigurarilor auto Casco.

”Scaderea pe acest segment este determinata de interconectarea acestuia cu domeniul auto si cel al leasingului care, de asemenea, continua sa sufere descresteri in aceasta perioada”, se arata in comunicatul de presa al companiei.

In schimb, ramura RCA a inregistrat un avans semnificativ, de 72,40%, atingand o valoare a primelor brute subscrise de 126,23 milioane lei.

Atat asigurarile RCA, cat si cele Casco au inregistrat scaderi in ceea ce priveste valoarea daunelor platite comparativ cu aceeasi perioadă a anului anterior, respectiv de 20,57% la Casco si de 10,40% la RCA.

La asigurarile de tip property - ramura asigurarilor de incendiu si calamitati naturale - compania a inregistrat o valoare a primelor brute subscrise de 23,92 milioane lei, cu 18,9% mai putin fata de perioada similara a anului 2010.   

Pe segmentul asigurarilor de raspundere civila generala, primele brute subscrise s-au ridicat la 6,14 milioane lei, in crestere usoara cu 2,40%. Dinamica cresterii daunelor platite a fost insa mai accentuata, in conditiile in care acestea au urcat cu 35,50%, pana aproape de 240.000 lei.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook