Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Numarul petitiilor facute de asigurati catre CSA a urcat cu 65% in ultimul an

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

In primele trei trimestre ale lui 2012, numarul petitiilor inregistrate de asigurati la CSA a urcat la 8.312, cu 65% mai mult decat in perioada similara din 2011.

Cele mai multe petitii raman in zona RCA, respectiv un numar de 5.400 din total.

In schimb, cea mai mare crestere s-a inregistrat pe zona politelor de asigurare locuinta, unde numarul petitiilor a urcat de aproape 4 ori, pana la 909 petitii.

O crestere puternica, de la simplu la dublu, s-a inregistrat si pe zona politelor de tip casco, unde numarul acestora a ajuns la 1.800 in primele 9 luni ale anului.

Cele mai putine petitii se regasesc pe segmentul asigurarilor de viata si a altor tipuri speciale de asigurare. Cumulat, numaruil acestora ajunge la aproximativ 380.

Conform Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA), aspectul cel mai frecvent reclamat este neplata  despagubirilor solicitate, respectiv recalcularea valorii despagubirilor, a valorilor de rascumparare pentru asigurarile de viata. De asemenea, s-au constatat probleme de comunicare intre asigurati si reprezentantii societatilor de asigurare.

Pana la inceputul lunii noiembrie, fusesera analizate in favoarea clientilor aproape 5.000 de petitii, din care 3.500 s-au finalizat prin plata despagubirilor solicitate.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Reclamatiile pe RCA raman in top

Numarul reclamatiilor primite de Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) pentru asigurarile RCA a crescut, in 2016. Per total, insa, petitiile primite pentru piata asigurarilor au intregistrat o scadere fata de anul anterior. Cele mai reclamate societati continua sa fie City Insurance, Asirom si Euroins. Citeste mai mult

Care sunt obligatiile asiguratorilor in procedurile SAL?

Companiile si brokerii de asigurari, supravegheate de ASF, vor fi obligate sa informeze consumatorul cu privire la dreptul acestuia de a apela la solutionarea alternativa a litigiilor. De asemenea, conducerile acestora vor fi obligate sa asigure participarea la astfel de proceduri sau la arbitraj, atunci cand se solicita acest lucru. Citeste mai mult

Facebook