Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Numarul petitiilor facute de asigurati catre CSA a urcat cu 65% in ultimul an

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

In primele trei trimestre ale lui 2012, numarul petitiilor inregistrate de asigurati la CSA a urcat la 8.312, cu 65% mai mult decat in perioada similara din 2011.

Cele mai multe petitii raman in zona RCA, respectiv un numar de 5.400 din total.

In schimb, cea mai mare crestere s-a inregistrat pe zona politelor de asigurare locuinta, unde numarul petitiilor a urcat de aproape 4 ori, pana la 909 petitii.

O crestere puternica, de la simplu la dublu, s-a inregistrat si pe zona politelor de tip casco, unde numarul acestora a ajuns la 1.800 in primele 9 luni ale anului.

Cele mai putine petitii se regasesc pe segmentul asigurarilor de viata si a altor tipuri speciale de asigurare. Cumulat, numaruil acestora ajunge la aproximativ 380.

Conform Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA), aspectul cel mai frecvent reclamat este neplata  despagubirilor solicitate, respectiv recalcularea valorii despagubirilor, a valorilor de rascumparare pentru asigurarile de viata. De asemenea, s-au constatat probleme de comunicare intre asigurati si reprezentantii societatilor de asigurare.

Pana la inceputul lunii noiembrie, fusesera analizate in favoarea clientilor aproape 5.000 de petitii, din care 3.500 s-au finalizat prin plata despagubirilor solicitate.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook