Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Neplata despagubirilor este principalul motiv de nemultumire al asiguratilor

Autor: Marius Serban |

Publicat in: Asigurari

 

Principalul motiv de nemultumire al asiguratilor il reprezinta neplata despagubirilor. Astra, Omniasig, Euroins si Asirom sunt societatile pentru care s-au strans cele mai multe reclamatii.

In 2012, populatia a efectuat 7.405 de petitii intemeiate la Comisia de Suparveghere a Asigurarilor (CSA). Aproape 94% dintre acestea au reprezentat nemultumiri cu privire la plata despagubilor, conform raportului anual publicat de CSA.

Raportul mentionat arata ca majoritatea reclamatiilor sunt legate de asigurarile auto: RCA (66%), CASCO (24%) si Carte verde (8%).

In total, s-au identificat 4 societati pentru care s-au primit cele mai multe reclamatii: Astra Asigurari (31% din total), Euroins (20%), Omniasig (18%) si Asirom (12%). Impreuna au adunat 83% din toate petitiile primite de CSA.

Pe de alta parte, cele mai putine reclamatii s-au facut la Allianz Tiriac, Groupama si Generali.

Pentru a veni in sprijinul pagubitilor, CSA a analizat in mod separat 962 de solicitari ale unitatilor reparatoare, iar 720 dintre acestea s-au finalizat prin plata despagubirilor solicitate.

In cursul anului trecut, CSA a sanctionat conducerea a 5 asiguratori: Astra, Omniasig, Euroins, Asirom si Carpatica Asig.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Opinii recente

de Timotei Dariciuc

"Buna ziua, In cadrul procesului de acordare a creditului ipotecar, in faza finala de aprobare dupa ce au fost parcursi pasii de aprobare juridica ..."

Facebook