Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Detalii

Neplata despagubirilor este principalul motiv de nemultumire al asiguratilor

Autor: Marius Serban |

Publicat in: Asigurari

 

Principalul motiv de nemultumire al asiguratilor il reprezinta neplata despagubirilor. Astra, Omniasig, Euroins si Asirom sunt societatile pentru care s-au strans cele mai multe reclamatii.

In 2012, populatia a efectuat 7.405 de petitii intemeiate la Comisia de Suparveghere a Asigurarilor (CSA). Aproape 94% dintre acestea au reprezentat nemultumiri cu privire la plata despagubilor, conform raportului anual publicat de CSA.

Raportul mentionat arata ca majoritatea reclamatiilor sunt legate de asigurarile auto: RCA (66%), CASCO (24%) si Carte verde (8%).

In total, s-au identificat 4 societati pentru care s-au primit cele mai multe reclamatii: Astra Asigurari (31% din total), Euroins (20%), Omniasig (18%) si Asirom (12%). Impreuna au adunat 83% din toate petitiile primite de CSA.

Pe de alta parte, cele mai putine reclamatii s-au facut la Allianz Tiriac, Groupama si Generali.

Pentru a veni in sprijinul pagubitilor, CSA a analizat in mod separat 962 de solicitari ale unitatilor reparatoare, iar 720 dintre acestea s-au finalizat prin plata despagubirilor solicitate.

In cursul anului trecut, CSA a sanctionat conducerea a 5 asiguratori: Astra, Omniasig, Euroins, Asirom si Carpatica Asig.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Prima RCA, in scadere fata de anul trecut

Prima medie pentru asigurarea obligatorie auto a scazut, in primul trimestru al acestui an, cu aproape un sfert, in cazul persoanelor fizice. Insa, in cazul in care asiguratul a optat pentru decontare directa, scaderea tarifului a fost mult mai mica. Cu cat creste pretul pentru aceasta optiune? Citeste mai mult

ASF promite mai multa protectie pentru consumatorii de asigurari

Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) isi propune sa actioneze preventiv in protectia consumatorilor de asigurari, astfel incat acestia sa fie cat mai putin expusi riscului unei “conduite necorespunzatoare a asiguratorilor”. Produsele de asigurari vor fi verificate de la creare pana la efectul asupra clientilor, promite Autoritatea. Citeste mai mult

Opinii recente

de Catalina Pop

"Draga Conso, Am postat aici, in 10 iulie, o opinie nu prea magulitoare la adresa serviciilor Raiffeisen, ca sa constat azi, cand am revenit ..."

Facebook