Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

ING Asigurari de Viata inlocuieste produsele unit-linked

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

ING Asigurari de Viata a lansat 3 noi pachete de produse tip unit-linked, cu componenta de asigurare si investitie. Variantele vechi au fost scoase din oferta.

Componenta de protectie presupune o suma minima asigurata mai mare decat permiteau vechile produse. Aceasta a urcat de la 6.000 lei la 13.000 lei in cazul pachetului pentru investitie, cu o prima minima anuala de 1.500 lei. Pentru celelalte doua pachete suma asigurata minima a fost ridicata la 15.000 lei, prima minima anuala fiind de 1.100 lei.

Indiferent de pachet, durata de mentinere trebuie sa fie de cel putin 10 ani. Clientii care pastreaza sumele investite pana la maturitatea pachetului vor primi 50% din taxa de administrare sub forma de unit-uri de loialitate la valoarea din piata din acel moment. In cazul retragerilor anticipate insa, taxa este perceputa in intregime de catre societate.

Pachetele pentru pensie permit de acum preluarea platii primelor in cazul in care apare riscul de invaliditate permanenta, iar pachetul pentru copil preia platile pentru aparitia decesului si invaliditatii.

“Exista si avantaje fiscale, venitul din acest tip de investitie nu este impozitat nici de acum inainte, potrivit Codului Fiscal actual”, a precizat Cornelia Coman, director general ING Asigurari de Viata.

Clientii au posibilitatea de a retrage bani din cont, de a plati sume suplimentare sau de a mari sau scadea nivelul primelor platite. Redirectionarea de prime nu se taxeaza.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook