Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

ING Asigurari de Viata si-a redus profitul la jumatate in semestrul I

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

In prima jumatate a anului 2010, ING Asigurari de Viata a obtinut un profit brut de 28,5 milioane lei, comparativ cu 54,9 milioane lei in aceeasi perioada a anului precedent.

Rezultatul inregistrat corespunde celui bugetat si a fost influentat de reducerea anumitor categorii de taxe la produsele unit-linked, dar si de investitiile in lansarea de noi produse si servicii pentru clienti si consultantii de asigurare.

Valoarea activelor financiare in administrare a ajuns la nivelul de 1,927 miliarde lei, in crestere cu 18% fata de aceeasi perioada din 2009. Volumul primelor brute totale subscrise a fost de 275,62 milioane lei, in crestere cu 5,5%.

De asemenea, numarul de contracte rascumparate si reziliate in perioada aprilie-iunie s-a injumatatit fata de aceeasi perioada din 2009.

“Pentru a doua jumatate a anului ma astept insa ca masurile de crestere a TVA si de disponibilizare a unui numar important de angajati din sistemul public sa exercite, din nou, presiune asupra veniturilor si capacitatii de economisire a populatiei. In aceste conditii, estimam o mentinere a pietei la nivelul din 2009, pe fondul unor vanzari noi similare celor de anul trecut”, considera Cornelia Coman, director general al ING Asigurari de Viata.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook