Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Groupama pariaza pe 100 lei ca achita daune de 2.000 lei in 3 zile

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Groupama ofera un card cadou de 100 de lei clientilor cu asigurare de locuinta, in cazul in care angajamentul de plata a despagubirii de maxim 2.000 lei in 72 de ore nu poate fi respectat.

Cardul poate fi utilizat la orice cumparaturi si face parte din sistemul de garantare a angajamentelor asociate serviciilor oferite clientilor care detin o Asigurare de Locuinta cu Extra Acoperiri.

Totodata, compania a introdus autoconstatarea, o procedura simplificata de constatare a pagubelor din locuinta. Ea poate fi facuta direct de catre proprietari sau chiriasi, cu un apel telefonic la call-centerul societatii, cateva fotografii si documentele necesare trimise prin e-mail.

Daca, valoarea daunei se incadreaza in limita maxima de 2.000 de lei, iar clientul este de acord cu despagubirea, in maximum 72 de ore de la acordul sau, acesta va primi banii.

In plus, in cazul in care avariile din locuinta au caracter de urgenta, iar acestea nu permit folosirea in conditii de siguranta a locuintei, Groupama trimite in maximum 4 ore un specialist care sa le remedieze.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Controverse pe solutionarea alternativa a litigiilor la SAL-Fin

Solutionarea alternativa a litigiilor in domeniul financiar non-bancar isca noi controverse. Asociatia Societatilor de Service Auto Independente (ASSAI) sustine ca 35% dintre conciliatorii SAL-Fin ar fi incompatibili cu functia pe care o detin pentru ca sunt angajati cu forme legale ai firmelor de asigurari. Citeste mai mult

SAL-Fin depaseste CSALB la numarul de dosare solutionate

In cursul lunii mai, centrele de solutionare alternativa a litigiilor din sectorul bancar (CSALB) si non-bancar (SAL-Fin) au facut publice rezultate inregistrate de acestea de la infiintare. Datele arata ca SAL-Fin a solutionat un numar mai mare de dosare, desi numarul solicitarilor conforme a fost mai mic decat la CSALB. Citeste mai mult

Facebook