Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Groupama pariaza pe 100 lei ca achita daune de 2.000 lei in 3 zile

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Groupama ofera un card cadou de 100 de lei clientilor cu asigurare de locuinta, in cazul in care angajamentul de plata a despagubirii de maxim 2.000 lei in 72 de ore nu poate fi respectat.

Cardul poate fi utilizat la orice cumparaturi si face parte din sistemul de garantare a angajamentelor asociate serviciilor oferite clientilor care detin o Asigurare de Locuinta cu Extra Acoperiri.

Totodata, compania a introdus autoconstatarea, o procedura simplificata de constatare a pagubelor din locuinta. Ea poate fi facuta direct de catre proprietari sau chiriasi, cu un apel telefonic la call-centerul societatii, cateva fotografii si documentele necesare trimise prin e-mail.

Daca, valoarea daunei se incadreaza in limita maxima de 2.000 de lei, iar clientul este de acord cu despagubirea, in maximum 72 de ore de la acordul sau, acesta va primi banii.

In plus, in cazul in care avariile din locuinta au caracter de urgenta, iar acestea nu permit folosirea in conditii de siguranta a locuintei, Groupama trimite in maximum 4 ore un specialist care sa le remedieze.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook