Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Generali nu lucreaza cu service-uri care au datorii

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Generali Asigurari nu colaboreaza cu service-uri care figureaza cu datorii catre stat, conform sefului pe daune al companiei, Madalin Rosu.

Pe masura ce un service nu isi indeplineste obligatiile catre bugetul statului poate fi eliminat din colaborare.

“Acesta este principiul nostru. Pentru a colabora cu service-urile ni se pare normal ca acestea sa isi poata dovedi eligibilitatea si din aceasta privinta a datoriilor esentiale catre institutiile statului. In plus, este un semn de respect si incredere fata de clientii nostri. In cazul in care clientii aleg sa mearga la vreunul din aceste service-uri, trebuie sa stie ca isi pot asuma anumite riscuri ”, ne-a declarat Madalin Rosu, seful departamentului de Daune in cadrul Generali, cu ocazia Scolii de Vara organizata de Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania (UNSAR).

Clientii Generali pot gasi o lista cu toate service-urile cu care lucreaza societatea pe site-ul www.generali.ro.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook