Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Euroins schimba strategia, axandu-se mai mult pe asigurarile Casco

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Euroins a inregistrat o crestere de 1,4% pe segmentul asigurarilor auto de tip Casco in primul semestru din 2010, in detrimentul politelor RCA, care au scazut cu 2,3%.

Strategia companiei pentru prima jumatate a lui 2010 s-a axat pe diversificarea portofoliului, in conditiile diminuarii ponderii asigurarilor RCA. Acestea au scazut de la 89,3% la mai putin de 87% din totalul primelor brute subscrise in valoare de 42,3 milioane euro.

“Ne-am bazat pe o crestere a ponderii detinute de asigurarile auto Casco in portofoliu, de la 8,1% la 9,5%, alaturi de o dezvoltare intensiva a liniei de asigurari de daune la proprietati”, potrivit directorului general al Euroins, Alin Bucsa.

Subscrierile pe asigurarile de daune la proprietati au crescut cu 92% in prima jumatate a anului, in mod special datorita clientilor persoane fizice. De asemenea, o crestere de 63% s-a inregistrat pe segmentul asigurarilor de raspundere civila.
 
In ceea ceea ce priveste despagubirile acordate, Euroins a platit in primul semestru daune in valoare de 23,6 milioane euro, in crestere fata de 16,3 milioane euro in perioada similara din 2009.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook