Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Eureko garanteaza un randament de 8% in 2011 la asigurarea unit-linked

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Eureko garanteaza la asigurarea unit-linked o rata a dobanzii de 8% in 2011 pentru investitiile in fondul RonGarant. Nivelul dobanzii garantate se va revizui anual.

Oferta este valabila pana pe 15 iunie, existand insa posibilitatea prelungirii acesteia.

La fiecare sfarsit de an, compania va anunta nivelul dobanzii garantate pentru anul urmator. Polita poate fi incheiata pe o perioada de 20 de ani, iar varsta maxima la data expirarii contractului este de 65 de ani.

Prima rata este directionata automat catre fondul de investitii RonGarant. Dupa plata primei rate se poate opta pentru transferul unitatilor de fond sau redirectionarea viitoarelor prime catre celelalte fonduri din portofoliul Eureko.

”Credem ca asigurarile de viata insotite de garantii vor fi castigatoarele acestui an. De aceea, ne dorim ca prin dobanda anuala pe care o garantam, cei care au apetit investitional, dar isi doresc si protectie, sa poata alege un produs care sa le satisfaca ambele cerinte”, a spus Shaun Russell, director comercial in cadrul Eureko Romania.

Pentru incheierea contractului nu este nevoie de analize medicale sau ocupationale.

Pretul actual al unei unitati de fond RonGarant este de 1,2171 lei. Fondul a inregistrat un randament anual de 9,8%, potrivit informatiilor publicate de societatea de asigurare.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook