Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Eureko a urcat cu 34% pe segmentul asigurarilor de sanatate in primul semestru

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Eureko Asigurari a raportat prime brute subscrise in crestere cu 9,6% la 6 luni fata de prima jumatate a lui 2010. Saltul se datoreaza avansului de 34% inregistrat in cazul asigurarilor de sanatate.

Volumul total al primelor brute subscrise a ajuns la 21,80 milioane lei la sfarsitul lunii iunie, in conditiile in care segmentul de sanatate a crescut pana la 6,10 milioane lei.

"La baza rezultatului inregistrat in primele sase luni pe segmentul de asigurari de sanatate stau contractele semnate cu diferite companii din sectorul corporate. Piata de retail este inca afectata de mediul economic dur, totusi am inceput sa observam semne de revenire si cred ca vom inregistra rezultate mai bune in a doua parte a anului", a declarat Carmen Radu, director general adjunct – Eureko Asigurari.

Pe de alta parte, primele brute subscrise aferente asigurarilor de viata au ajuns la 15,35 milioane lei, in crestere usoara fata de primele sase luni ale lui 2010.

”O tendinta observata in intervalul analizat este reducerea usoara a ratei de anulare a politelor, in ciuda mediului economic dur, ce a continuat sa puna presiune asupra pietei de asigurari per ansamblu”, potrivit lui Frans van der Ent, director general la Eureko Asigurari.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook