Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Doua service-uri auto cer falimentul Uniqa Asigurari

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Doua service-uri auto din Timisoara au solicitat falimentul societatii Uniqa Asigurari pentru neplata reparatiilor in termenul legal, informeaza o asociatie de profil.

“Desi am incercat gasirea unor solutii de rezolvare amiabila ale platilor acestor dosare de dauna cu Directorul de daune al societatii de asigurari intr-un termen rezonabil de timp, acesta a preferat sa ma asigure de grija pe care Uniqa Asigurari o are fata de asiguratii/pagubitii sai, fara insa, sa achite plata dosarelor de dauna”, afirma Cristian Muntean, directorul Asociatiei Societatilor de Service Auto Independente (ASSAI).

Totodata, ASSAI a sesizat Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) cu privire la faptul ca Uniqa Asigurari nu si-a actualizat informatiile cu privire la reclamatii pe propriul website.

Societatile sunt obligate sa afiseze informatiile despre plangerile primite in luna anterioara, in primele 5 zile ale lunii curente. In cazul Uniqa, ultimele informatii publicate sunt aferente lunii septembrie.

Asociatia atrage atentia ca prin aceasta omisiune, consumatorii sunt privati de o informatie importanta, tocmai in preajma campaniei de RCA din luna decembrie.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Falimentul Carpatica Asig, confirmat in instanta

Compania de asigurari Carpatica Asig intra, oficial, in faliment, dupa ce Tribunalul Sibiu a admis cererea Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF) de deschidere a procedurii. Decizia nu este, insa, definitiva si poate fi atacata cu apel in 7 zile de la comunicare. Citeste mai mult

Drepturile pe care asiguratii RCA nu si le cunosc

Regulile pe piata RCA s-au schimbat semnificativ in ultimii ani, culminand cu plafonarea tarifelor pentru sase luni. Insa legislatia in domeniu a adus si alte modificari, multe dintre ele in favoarea asiguratilor. Citeste mai mult

Opinii recente

de Adriana Bindea

"Buna seara. Am avut o experienta care iti solicita nervii la maxim. Este a doua oara cu aceeasi functionara de le cec bank cluj-marasti. Cum e ..."

Facebook