Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Doua service-uri auto cer falimentul Uniqa Asigurari

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Doua service-uri auto din Timisoara au solicitat falimentul societatii Uniqa Asigurari pentru neplata reparatiilor in termenul legal, informeaza o asociatie de profil.

“Desi am incercat gasirea unor solutii de rezolvare amiabila ale platilor acestor dosare de dauna cu Directorul de daune al societatii de asigurari intr-un termen rezonabil de timp, acesta a preferat sa ma asigure de grija pe care Uniqa Asigurari o are fata de asiguratii/pagubitii sai, fara insa, sa achite plata dosarelor de dauna”, afirma Cristian Muntean, directorul Asociatiei Societatilor de Service Auto Independente (ASSAI).

Totodata, ASSAI a sesizat Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) cu privire la faptul ca Uniqa Asigurari nu si-a actualizat informatiile cu privire la reclamatii pe propriul website.

Societatile sunt obligate sa afiseze informatiile despre plangerile primite in luna anterioara, in primele 5 zile ale lunii curente. In cazul Uniqa, ultimele informatii publicate sunt aferente lunii septembrie.

Asociatia atrage atentia ca prin aceasta omisiune, consumatorii sunt privati de o informatie importanta, tocmai in preajma campaniei de RCA din luna decembrie.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Atentie la bonus-malus la asigurarea RCA!

Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a emis o atentionare privind drepturile consumatorilor la transferul clasei de bonus-malus in cazul asigurarilor de Raspundere Civila Auto (RCA) in cazul vanzarii sau radierii unei masini. Citeste mai mult

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Opinii recente

de Alina Avram

"Complet nemultumita! Customer service aproape inexistent, orientarea catre client este o gluma buna, transparenta, flexibilitate, ascultare proactiva un vis frumos! Dupa un an ..."

Facebook