Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Cum pot recupera banii daca nu am primit produsul cumparat pe internet?

Cristian Badea

AUTOR:

Cristian Badea
CIO la Gecad ePayment.

Data publicarii:

Intrebare: Am facut o plata pe internet cu cardul, iar produsul nu a fost livrat. Ce demersuri trebuie sa fac ca sa-mi recuperez banii. Produsul l-am comandat din Anglia, iar cei de la firma respectiva au spus ca mi-au returnat banii, dar acestia nu -mi apar in cont. Baltat Raluca, Arad

Raspuns: In situatia de fata, utilizatorul trebuie sa se adreseze bancii emitente a cardului cu care a facut plata online, pentru a solicita initierea procedurii de charge-back. Faptul ca nu a primit produsul comandat de la firma constituie motivul pentru charge-back.

Utilizatorul trebuie sa prezinte bancii extrasul de cont cu situatia tranzactiilor de pe cardul sau. Pe extrasul de cont poate verifica daca suma de bani a fost blocata sau debitata.

In continuare, banca emitenta va face o serie de investigatii si va media disputa cu banca magazinului online sau cu procesatorul de plati electronice al acestuia, astfel incat cumparatorul sa-si poata recupera banii.

Opinii recente

de Buda Cristina

"Oribil! Nu recomand nimanui, angajatii acestei banci care parea fiind printre singurele cu adevarat serioase, te mint in fata ca nu ti se ..."

Facebook