Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Cum pot recupera banii daca nu am primit produsul cumparat pe internet?

Cristian Badea

AUTOR:

Cristian Badea
CIO la Gecad ePayment.

Data publicarii:

Intrebare: Am facut o plata pe internet cu cardul, iar produsul nu a fost livrat. Ce demersuri trebuie sa fac ca sa-mi recuperez banii. Produsul l-am comandat din Anglia, iar cei de la firma respectiva au spus ca mi-au returnat banii, dar acestia nu -mi apar in cont. Baltat Raluca, Arad

Raspuns: In situatia de fata, utilizatorul trebuie sa se adreseze bancii emitente a cardului cu care a facut plata online, pentru a solicita initierea procedurii de charge-back. Faptul ca nu a primit produsul comandat de la firma constituie motivul pentru charge-back.

Utilizatorul trebuie sa prezinte bancii extrasul de cont cu situatia tranzactiilor de pe cardul sau. Pe extrasul de cont poate verifica daca suma de bani a fost blocata sau debitata.

In continuare, banca emitenta va face o serie de investigatii si va media disputa cu banca magazinului online sau cu procesatorul de plati electronice al acestuia, astfel incat cumparatorul sa-si poata recupera banii.

Opinii recente

de Emil Mugurel Ana

"Detin un produs unit-linked Activ Plus la ing de mai bine de 10 ani si mi-e groaza sa fac un calcul mai detaliat ..."

Facebook