Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

  • Sfatul expertului

Cum pot recupera banii daca nu am primit produsul cumparat pe internet?

Print Get a PDF version of this webpagePDF
-A +A
Cristian Badea

AUTOR:

Cristian Badea
CIO la Gecad ePayment.

Data publicarii:

Intrebare: Am facut o plata pe internet cu cardul, iar produsul nu a fost livrat. Ce demersuri trebuie sa fac ca sa-mi recuperez banii. Produsul l-am comandat din Anglia, iar cei de la firma respectiva au spus ca mi-au returnat banii, dar acestia nu -mi apar in cont. Baltat Raluca, Arad

Raspuns: In situatia de fata, utilizatorul trebuie sa se adreseze bancii emitente a cardului cu care a facut plata online, pentru a solicita initierea procedurii de charge-back. Faptul ca nu a primit produsul comandat de la firma constituie motivul pentru charge-back.

Utilizatorul trebuie sa prezinte bancii extrasul de cont cu situatia tranzactiilor de pe cardul sau. Pe extrasul de cont poate verifica daca suma de bani a fost blocata sau debitata.

In continuare, banca emitenta va face o serie de investigatii si va media disputa cu banca magazinului online sau cu procesatorul de plati electronice al acestuia, astfel incat cumparatorul sa-si poata recupera banii.


 

Pune si tu o intrebare!

Daca ai nelamuriri fata de un produs
financiar sau doresti sa afli mai
multe informatii financiare despre un anumit subiect, expertii Conso
iti vor raspunde.


Pune intrebare


  • Cauti un credit?
  • Vrei sa economisesti?



CAUTI UN CARD DE CREDIT?

  RON

CAUTI UN DEPOZIT BANCAR?

VREI SA ADERI UN FOND DE PENSIE?

  RON

VREI SA INVESTESTI LA UN FOND MUTUTAL?

  RON

CAUTI UN CONT DE SALARIU?


  • Vocea clientului
Raiffeisen Bank Prima casa

"In 2014, Februarie, am decis, impreuna cu sotia, sa ne luam locuinta noastra. Am mers la 3 banci ( Bcr, Cec, Raiffeisen) . ..."

Radu Balas (Victoria)