Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

CSA va avea o directie speciala pentru protectia consumatorilor

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) are in vedere schimbarea structurii interne si infiintarea unei directii speciale pentru protectia consumatorilor.  

”Comisiei ii revine un rol esential in consolidarea increderii in industria de asigurari, care se va concretiza printr-o schimbare semnificativa in modul de actiune pe segmentul supravegherii si al reglementarii”, a declarat presedintele CSA, Constantin Buzoianu.

Din cele 28 de directii generale si directii de specialitate, noua structura a CSA va cuprinde numai 12 directii de specialitate si va intra in vigoare incepând cu decembrie 2011.

Restructurarea si reducerea cheltuielilor au fost impuse in urma unui audit intern, care a relevat faptul ca veniturile Comisiei au inregistrat o scadere. Pe de alta parte, reorganizarea este realizata cu scopul compatibilizarii obiectivelor strategice ale CSA cu actualul sistem european de supraveghere a pietelor financiare si de trecere la noul regim de solvabilitate, Solvency II.

”Pe fondul scaderii primelor brute subscrise in primul semestru cu peste 7% la nivelul pietei de asigurari, Consiliul CSA a hotarat reducerea cheltuielilor totale, in principal prin reducerea cheltuielilor cu personalul”, potrivit comunicatului de presa emis de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA).

Conducerea CSA are in vedere reducerea personalului cu pana la 10%.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook